| Jméno |
Komentář |
| 81) |
Jay |
|
|
 1.4.2026 21:27
Tak, už pomalu vznikají problémy jinde
Btw co se tu zase řešilo, co to je za konverzaci tady
Zobrazit komentáře (1)
Peter Shannon 2.4.2026 00:53
Tak si to celé přečti (vem si na to dovolenou  ) a dozvíš se to.
|
|
| 80) |
Mige |
|
|
 30.3.2026 21:26
Ahojte .Dakujem Homi havne tebe, a vsetkym mojim starym spoluhracom z AT a aj ostatnym za pochopenie.Nema cenu to dalej rozvadzatnakolko ma vsetci dobte poznate. Mier vsetkym a lovu zdar.
|
|
|
 30.3.2026 00:06
Zajímalo by mě, proč MR.Miguel neustále restartuje mapu,když umře i když další hráči žijí,ale jakmile on umře,tak to restartne a hodí mě to na start a můžu jet od začátku score mám na 0 a jakmile on opět umře,tak to restarne všem na serveru.... opravdu je to dost otravné a celkem mi to zkazilo hraní na tomto serveru.... už tam chodím pokud tam není,protože to jinak nemá smysl hrát.... prosím,aby admin nebo někdo s tím něco dělali,protože Platoon je suprový server,ale on ho zkazil neskutečně.... a jako bonus k tomu,když tam zabanoval nějakého hráče,protože mu napsal,že mu vadí jak neustále restartuje mapu,když umře,tak nakonec ho ještě zabanoval
Zobrazit komentáře (20)
Tom 30.3.2026 00:09
MR.Mige pardon
|
Homi 30.3.2026 17:36
A je ti jasný "(SOGS) Sugardaddy", že ty servery mají chatlog ?
|
Tom 30.3.2026 19:42
Že tam je chatlog je jedině dobře,protože aspoň se admini dozví,že mu tam všichni hráči psali,aby to neustále neresetoval a že to obtěžovalo hráče ;) COOP není o tom,aby jedinec neresotavl po každé SVÉ smrti mapu,aby žil a nesledoval ostatní hráče i když žijí
|
Homi 30.3.2026 20:06
Tak že ...
a) Mr.Mige = Admin
b) Žvatlal jsi tam jen ty a tvůj kámoš.
c)
(SOGS) Sugardaddy : jednim slovem sasek
(SOGS) Sugardaddy : trapak
(SOGS) Dejva : no tak je kokot co si chce namastit ego
(SOGS) Sugardaddy : tak at jde na jinej server to neni coop at jde solo chudak
(SOGS) Sugardaddy : coop neni o solo blbeckovi
(SOGS) Dejva : tak to ses ale kokot
Asi netřeba nic dalšího ne?
|
Tom 30.3.2026 20:12
škoda,že tam není zrovna ten začátek,kde jsme psali,že to nemá pořád restartovat mapu a zde máme jen konec konverzace,kde i on urážel :) ale v pořádku hlavně,že se vytáhl konec :) jsem rád,že se to opět tady jen obrátí,ale začátek jak jsme tam psali ať to nerestartuje,že ztrácíme killy a v tabulkách score,tak to se sem nedá  škoda no  aspoń vím,že opět tady vyhraje nespravedlivost,aby v COOPU vyhrál nakonec solista,který restartoval mapu,aby měl dobré score 
|
Homi 30.3.2026 20:22
2026-03-28 21:09:54.261 - [665] (SOGS) Sugardaddy : proc to restartuje?
2026-03-28 21:10:06.991 - [666] Forrest : rad hra na 1 zivot
2026-03-28 21:10:07.704 - [665] (SOGS) Sugardaddy : k cemu pak je ta tabulka
2026-03-28 21:10:23.908 - [665] (SOGS) Sugardaddy : ni tenhle server
2026-03-28 21:10:27.956 - [665] (SOGS) Sugardaddy : nicis
2026-03-28 21:10:54.322 - [666] Forrest : ale nenici, vietcong hra dlho dlho
2026-03-28 21:11:19.595 - [665] (SOGS) Sugardaddy : a co jako? e bude restartovat hru,kdyz umre?
2026-03-28 21:11:41.626 - [665] (SOGS) Sugardaddy : boha jeho hlavne,ze je tu tabulka,killy a score a on to resetne
2026-03-28 21:11:52.820 - [666] Forrest : jaj
2026-03-28 21:12:04.850 - [667] Mr.Mige : dajte rejon
2026-03-28 21:12:15.439 - [665] (SOGS) Sugardaddy : nicis hru
2026-03-28 21:12:36.095 - [666] Forrest : co tu pohladaval ten vc
2026-03-28 21:13:55.811 - [665] (SOGS) Sugardaddy : tohle je o tom kolikrt umres,kolik nastrilis a ne resetnout mapu kdyz migel umre
2026-03-28 21:14:04.020 - [665] (SOGS) Sugardaddy : jednim slovem sasek
2026-03-28 21:14:41.417 - [666] Forrest : on sa snazi prejst mapu na jeden zivot,
2026-03-28 21:14:54.235 - [665] (SOGS) Sugardaddy : trapak
2026-03-28 21:15:12.774 - [664] (SOGS) Dejva : no tak je kokot co si chce namastit ego
2026-03-28 21:15:16.976 - [665] (SOGS) Sugardaddy : tak at jde na jinej server to neni coop at jde solo chudak
2026-03-28 21:15:28.316 - [666] Forrest : toto je coop
2026-03-28 21:15:46.694 - [667] Mr.Mige : picus
2026-03-28 21:15:46.871 - [665] (SOGS) Sugardaddy : coop neni o solo blbeckovi
2026-03-28 21:16:03.081 - [666] Forrest : bol solo preto, lebo sme vsetci zomreli
2026-03-28 21:19:12.544 - [666] Forrest : uz som dosiel 
2026-03-28 21:23:14.642 - [666] Forrest : tokarev zostal na streche
2026-03-28 21:23:18.611 - [667] Mr.Mige : tno
2026-03-28 21:23:40.864 - [667] Mr.Mige : akoze ten picus mi ide hovorit nieco o coope ?
2026-03-28 21:24:07.829 - [666] Forrest : nepacilo sa im ze si dal restart, asi ked si zomrel
2026-03-28 21:24:25.281 - [667] Mr.Mige : na zaciatku ked niekto umre dam stale restart
2026-03-28 21:24:36.962 - [667] Mr.Mige : je jedno ci ja alebo niekto iny
2026-03-28 21:24:47.837 - [667] Mr.Mige : admin sa ma respektovat
2026-03-28 21:24:48.939 - [664] (SOGS) Dejva : tak to ses ale kokot
2026-03-28 21:25:06.720 - [667] Mr.Mige : kokot bol ten co ta robil
2026-03-28 21:25:29.167 - [666] Forrest : nemusime to tak hrotit ale no
2026-03-28 21:25:40.355 - [665] (SOGS) Sugardaddy : ok jdeme resit s adminem ;)
2026-03-28 21:25:52.347 - [667] Mr.Mige : rob co chces
2026-03-28 21:26:18.888 - [667] Mr.Mige : ja som nezacal nikomu nadaavat
2026-03-28 21:26:56.883 - [667] Mr.Mige : na to som uz dost stary aby mi tu nejaky zasran nadaval
2026-03-28 21:27:38.237 - [665] (SOGS) Sugardaddy : neboj poresime s admine ban pro tebe :)
2026-03-28 21:27:44.837 - [665] (SOGS) Sugardaddy : jelikoz nicis jeho server bude rd
2026-03-28 21:27:46.818 - [667] Mr.Mige : tesim sa
2026-03-28 21:27:51.715 - [665] (SOGS) Sugardaddy : rad,ze se te zbavi
2026-03-28 21:27:55.790 - [667] Mr.Mige : ok ok
2026-03-28 21:28:03.678 - [667] Mr.Mige : bez bez a uz sa nevracaj
2026-03-28 21:28:38.245 - [665] (SOGS) Sugardaddy : deti co nici servery ach jo skoda slov
2026-03-28 21:28:51.140 - [667] Mr.Mige : ze deti si pekne mimo
2026-03-28 21:28:58.552 - [666] Forrest : 
2026-03-28 21:29:04.351 - [665] (SOGS) Sugardaddy : chovani tve je detske
2026-03-28 21:29:12.030 - [667] Mr.Mige : heh
2026-03-28 21:29:59.752 - [665] (SOGS) Sugardaddy : neni to tvuj server a chovas se tu jako nejvetsi detsky kapo 
2026-03-28 21:30:04.759 - [665] (SOGS) Sugardaddy : smumtny pribeh toto
2026-03-28 21:30:21.807 - [665] (SOGS) Sugardaddy : pokud jsi dospely o to horsi to je
2026-03-28 21:30:40.860 - [665] (SOGS) Sugardaddy : protoze dospele dite
2026-03-28 21:30:43.243 - [667] Mr.Mige : najdlhsie hrajuci hrac vietcongu spravca niekolkych serverov a jeden z najstarsich hracov vietcongu tak to si trafil
2026-03-28 21:31:02.544 - [665] (SOGS) Sugardaddy : legennda primo
2026-03-28 21:31:06.245 - [665] (SOGS) Sugardaddy : 
2026-03-28 21:31:17.468 - [665] (SOGS) Sugardaddy : jen smudla z vrtnice co si hon ego na cizim serveru
2026-03-28 21:31:22.329 - [667] Mr.Mige : ale kaslat na to takychto som tu uz zazil milion
2026-03-28 21:31:24.450 - [665] (SOGS) Sugardaddy : vratnice
2026-03-28 21:31:40.519 - [667] Mr.Mige : serem na vas
2026-03-28 21:31:47.831 - [665] (SOGS) Sugardaddy : takychto? aha super dement co chod niit coop servery
2026-03-28 21:31:55.899 - [665] (SOGS) Sugardaddy : nicit
2026-03-28 21:32:00.590 - [667] Mr.Mige : sam si dement
2026-03-28 21:32:02.133 - [665] (SOGS) Sugardaddy : udelej si svoji mapu chytraku
2026-03-28 21:32:04.535 - [665] (SOGS) Sugardaddy : ty legendo
2026-03-28 21:32:14.394 - [665] (SOGS) Sugardaddy : na to jsi maly pan vid
2026-03-28 21:32:21.515 - [665] (SOGS) Sugardaddy : smutny ty legendo
2026-03-28 21:32:28.773 - [667] Mr.Mige : to si povedal ty ze som legenda ty smejde
2026-03-28 21:32:34.199 - [665] (SOGS) Sugardaddy : legenda co leze na cizi servery
2026-03-28 21:32:51.302 - [667] Mr.Mige : a ty si na cim serveru
2026-03-28 21:33:11.660 - [665] (SOGS) Sugardaddy : j na serveru,kde dodruju pravidla a nedelam si z toho sve servery
2026-03-28 21:33:26.426 - [665] (SOGS) Sugardaddy : nebanuju hrace,ktere nic nedelaji
2026-03-28 21:33:39.692 - [665] (SOGS) Sugardaddy : a nenicim ostatnim hru protoze jsem solo blba legenda co si chce na neco hrat
2026-03-28 21:33:44.537 - [665] (SOGS) Sugardaddy : pis rychle
2026-03-28 21:33:55.660 - [665] (SOGS) Sugardaddy : legenda nemuze psat nebo co?
2026-03-28 21:34:06.763 - [665] (SOGS) Sugardaddy : jedu bomby nez neco napises,tka mm slohovku ty legendu
2026-03-28 21:34:16.168 - [665] (SOGS) Sugardaddy : chytrak co nem slov
2026-03-28 21:34:38.614 - [665] (SOGS) Sugardaddy : chapu tak si jdi radsi resetnout mapu,aby jsi nahodou nemusel cekat nebo nemel smrt
2026-03-28 21:34:52.302 - [665] (SOGS) Sugardaddy : protoze coop je preci pro solo dementa
2026-03-28 21:35:21.248 - [665] (SOGS) Sugardaddy : coop vetsinou je pro hrace hrat dohromady,ale MIgel to nepochopil a jede solo demenci
2026-03-28 21:35:23.405 - [665] (SOGS) Sugardaddy : elegenda
2026-03-28 21:35:38.765 - [665] (SOGS) Sugardaddy : legendo zakopni
2026-03-28 21:36:12.792 - [665] (SOGS) Sugardaddy : chytrak co je tady legenda a nem ani server 
|
Homi 30.3.2026 20:24
Co tam máš dál?
|
Tom 30.3.2026 20:35
Tak aspoň je vidět celý chat :) je vidět jak admin nadá též :) a místo toho,když hráči si stěžují tady na restartování mapy,tak místo toho zneužije svojí pozice admina,tak to natlačí do takového extreému,že nakonec se začne hádat taky a pak banuje.... za co byl ten ban za nadávky? tudíž by si ho měl dát též ne? co na to dodat.... FOrrest co tam byl nestranný,tak sám to viděl a psal jak chce mít čísté skore beze smrti.... i ten to v té konverzaci napsal.... tudíž proč se to nakonec tak vyhrotilo,protože prvopočátek byl v tom,že MR.Mige restartoval pernamentně mapu ..... kde to začalo na naší straně ne,když člověk sere,že když začnu střílet a týpek to restartne,protože umře... upřímně je toto normální kazit hru ostatním? tak může jít do sola a zabíjet si solo vše a nikomu to vadit nebude
|
Tom 30.3.2026 20:39
Já jsem ho neurazil a pokud legenda je urážka,tak dokažu se omluvit  to samé se dokáže i Dejv říct ano přehnal jsem to a omluvit se,ale pokud se omluví i on,jelikož kazil hru ostatním a pak urážel taky :) já ho neurazil,tak já bych tu omluvu bral :) a odbanování Dejva by bylo na místě :) a pokud na serveru takhle je a chce to dělat,tak by to mohl vše rovnou napsat,že tam bude po každé smrti restartovat mapu  tak rovnou půjdeme hrál a cooperovat na jiný server,aby nekazil hru
|
Homi 30.3.2026 20:42
Tebe neučili...
Pravidlo č. 1: Admin má vždy pravdu.
Pravidlo č. 2: Pokud admin nemá pravdu, platí pravidlo č. 1.
Pravidlo č. 3: Diskuze končí.
|
Tom 30.3.2026 20:49
Admin má vždy pravdu,když kazí hru ostatním? Admin je tedy ostuda,když kazí hru ostatním a když někdo má něco proti,tak toho člověka zabanuje  tak aspoň je zde vidět,že to není admin,ale diktátor,co místo toho,aby hrál sám,tak pro jeho radost bude kazit hru ostatním :) ano Alpha-team si momentálně udělal jméno :) jen v této diskuzi a po poslední správě je vidět,že arogantní admin špatný admin :) místo hrát pro radost,tak kazit hru a radost ze hry ostatním  tleskám  aspoň to nafotím a jdu to přeposlat dál,aby všichni viděli jaký je Alpha-team nespravedlivý a arogantní team :) nebo zbytek teamu?  škoda,že si tam jde hrát pár lidí z nostalgie a arogatní admin to vše dokáže pokazit a radši budou lidi chodit na cizí servery,protože arogantní češi si hrajou na něco víc a banujou za nic 
|
Peter Shannon 30.3.2026 21:28
Tome, proč do toho taháš Alpha Team? Máš snad Ty nebo někdo z Tvých kamarádů ban na oficiálním AT serveru? To, že Homi hostuje více coop serverů, neznamená, že je všechny adminuje. Servery si řídí ti, kteří se je u Homiho nechali vytvořit. A tihle admini si určují svá pravidla. To, že máš s některým z nich problém, neznamená, že musíš nutně spílat Alpha Teamu. Když se Ti na některém serveru nelíbí, tak prostě jdi hrát tam, kde Ti to bude vyhovovat. Ušetříš si nervy a nebude potřeba vést tyhle sáhodlouhé diskuze.
|
Tom 30.3.2026 21:45
Jelikož Alpha team dal pravomoce tomuto hráči,který dokonce pod ně ani nespadá,ale jen prudí na jejich serveru a banuje lidi dá se říct za nic,tak anon proto do toho zahrnuji i Alpha tým :) je to ostuda jak pro ně,tak i pro jejich servery....bohužel ale je to tak :) místo toho,aby si řekli,že ano je pravda,že je to COOP server a má se tam spolupracovat a jít dohromady,tak je tam solista,co tu kooperaci ostatním ničí....místo toho,aby si řekl ano mají pravdu je to coop server a není to jen moje mapa,kde když umřu,tak si to restartnu.... Alpha teamu ničí server a Alpha team to toleruje,tak proto do toho zahrnuji i Alpha team :) protože jsi mohl číst to heslo... Admin má vždy pravdu  to řiká své 
|
Peter Shannon 30.3.2026 22:19
Alpha Team neurčuje adminům ostatních hostovaných serverů, jaká si mají stanovovat pravidla. Mr.Mige nedal ban Tvému kamarádovi na našem oficiálním serveru, nýbrž na serveru PLATOON, který sice Homi hostuje, ale v podstatě nespadá pod jurisdikci Alpha Teamu. Pokud si to tam někdo rozháže s adminem, pak to jde mimo nás. Až dá někdo ban Tobě či Tvému kamarádovi na našem oficiálním serveru, pak to tu můžeme řešit. Server PLATOON není oficiální AT server. Homi by klidně mohl zřídit další server čistě pro Tebe a Tvé kamarády, a tam bys mohl být adminem Ty sám. Nikdo by vás tam neprudil a byli byste svoji páni. Ale to by sis s ním musel dohodnout sám. Domnívám se, že by to byly pohodovější komentáře a ustaly by hádky a obviňování.
|
Tom 30.3.2026 22:50
Bohužel ten ban dal hráč hlásící se k Alpha teamu,tak proto :) Mr.Mige by běl dát ban na svém serveru nebo na Alpha teamu to máš pravdu :) bohužel on ho dal zbytečně a na serveru s kterým nemá tedy vůbec nic společného a jen si hraje na důležitého :) a dělá tak vizitku i Alpha teamu jelikož se k němu hlásí :)
|
Mige 30.3.2026 23:55
Tak už si sa vybrečel?Aah ty chceš aby som sa ti ospravedlnil? Jasne tak tu máš ospravedlnenie. Vyhul si ty šmejde.
|
Tom 31.3.2026 09:10
A tohle má práva banovat lidi  Alpha team ví komu svěřit celkem zodpovědnou roli :) takový mačo,co uráží aniž by ho někdo urazil  gratuluju toto opravdu zabil  a toto bude ideální odkaz pro ostatní lidi :) ať vidí jaký malorolník tady banuje  Alpha teame tohle máte mezi sebou?  Gratuluju ostudu vám udělá pěknou tohle musím přeposlat dál 
|
Peter Shannon 31.3.2026 16:57
Tome, pokud si pokaždé, když dá Tobě nebo Tvému kamarádovi ban admin některého coop serveru, který hostuje Homi, přijdeš stěžovat na web Alpha Teamu, tak Ti budu akorát opakovat, že se rozčiluješ na špatném místě. My nejsme soudci, abych řešili spory, které nastaly na jiných serverech než oficiálním AT serveru. Co vlastně od těch svých komentářů očekáváš? Že začneme všem lidem, kteří si nechávají u Homiho hostovat server, i všem adminům hostovaným serverů diktovat, kdy a komu mohou dát ban? Takhle to opravdu nefunguje. Stěžovat si musíš vždy u toho, kdo si daný server nechal zřídit. Ten ať si udělá u svých adminů pořádek. My do toho opravdu nemůžeme mluvit.
|
Tom 31.3.2026 18:51
Peter Shannon souhlasím s tebou :) věc jedna,že jinde ban nedostane,protože ani tady neměl proč ho dostat :) věc druhá je,že asi se někdo chytl za nos,protože servr je od toho co se to řeší zaheslován a asi někdo nemá čisté svědomí :) tudíž jsem rád,že jsem dostal za pravdu :* a to že Mige se tu projevil jako malé děcko  to mi také zahřálo na srdíčku :) je to opravdu smutná arogantní legenda,která nedokáže nic řešit jen házet ostrá slůvka a bouchat se do hrudi jaká je legenda a místo toho se ukazuje jako jelito co dokáže jen urážet a psát nadávky a kdyžtak banovat,protože nedokáže uznat svoji vinnu :) takže já jsem spokojený :) tímto tu diskuzi opravdu ukončuji,protože ano máš pravdu Peter Shannon nic tu člověk nevyřeší,ale na druhou stranu se ukázalo na to jaký charakteři tu jsou a,že by se takové legendy měli zbavit určitých práv :)
|
|
| 78) |
Jay |
|
|
 5.3.2026 22:36
Výborně, Ondřejovi zase spadl master a já týden řeším proč mi nechce NAT propustit vc na master....
Zobrazit komentáře (8)
Homi 14.3.2026 16:30
Stane se no, jen koukám že je zaseklej furt.
|
Jay 19.3.2026 22:00
To by mě taky zajímalo, jaktože se mu to zasekává a Plisskenovi to jede normálně  master sem chtěl rozjet svůj ale nemam ten docker image
|
Homi 20.3.2026 00:30
Já ten docker image taky nemám a ani mi to pod docker nejede, python a funguje to normálně, nepadá to.
No ono 🤔 master je ti relativně pro servery k hovnu, protože pokud budeš používat jen svůj pro servery, ostatni je neuvidi, pokud klient použije ten od Ondry nebo Pliskenův, já ten svůj taky využívám jen pro klienty a serverlist, vc servery data posilaji na Ondrův master.
|
Jay 20.3.2026 10:17
To bych Plisskenovi a Ondrovi musel napsat, aby ode me pullovali serverlist, ale jestli bych se vůbec dočkal odpovědi na mail
Každopádně sem na to koukal a šel by použít i nginx kterej by poslal request pro pull na oba mastery, jen s tím problémem, že mi nejde nastavit proxy_bind 
|
Jay 20.3.2026 10:20
Ale teďka se mi děje to, že když spustím server, tak se na něj cca po 20 hodinách nejde připojit, nevím jestli není problém esxi síťovka, ale v serverlistu ho vidím normálně 
|
Homi 24.3.2026 16:54
Tak master servery spolu komunikovat umí, ten můj zrcadlí Ondřejův, ale už né opačné, to bych mu musel napsat 😂 pak by bylo jedno, který se použije pro VC servery.
No a nezamrzne jen nějaká mapa, na některé rozehrané mapy se občas nedá připojit, síťovka v esxi to myslím nebude, používáš vmxnet3 nebo emulaci e1000?
|
Jay 25.3.2026 00:48
vmxnet3 společně s nainstalovanýma vmware tools funguje ale nedá se připojit na server ze serverlistu, jen napřímo, takže používám e1000/e1000e 
|
Homi 25.3.2026 10:48
No tak to je docela divný no 😂 jestli se dá připojit na přímo, nebude problém v síťovce,vmxnet3 používám taky a funguje to bez problémů.
|
|
|
|
 3.3.2026 00:27
INFO
5. března 2026 od 18:00 do 6. března 2026 do 06:00;
6. března 2026 od 18:00 do 7. března 2026 do 06:00.
Ačkoli se upgrade infrastruktury uskuteční během dvou dnů, každý VPS server bude vypnut pouze v jednom z uvedených dnů. Délka odstávky se liší v závislosti na konfiguraci jednotlivých VPS, ve většině případů je odhadována na maximálně 8 hodin.
Zobrazit komentáře (1)
Homi 3.3.2026 00:28
Ták že jeden z těchto dnů bude odstaven web i náš master server.
|
|
| 76) |
Joe Crocker_cz |
|
|
 22.2.2026 11:49
Hezky svátek oběma Petrum.
Zobrazit komentáře (2)
|
|
|
 1.1.2026 00:00
Šťastný Nový rok! aj nový rok!
Zobrazit komentáře (2)
Peter Shannon 1.1.2026 00:48
Díky. Ať se i Tobě v novém roce co nejvíc daří. 
|
Vasilij Rykov 1.1.2026 01:15
Podobne
|
|
|
|
 31.12.2025 22:31
Vánoce nechám věřícím, jsem neznaboh a proto ani nikomu k Vánocům nepřeju
Ale do Nového roku vám přeji pevné zdraví, mnoho osobních i pracovních úspěchů a ať je rok 2026 plný radostných okamžiků a splněných přání.
|
| 73) |
Joe Crocker_cz |
|
|
 31.12.2025 20:22
No nic, Elit'acka kniha navstev v hajzlu... tak to napíšu sem: Hezký nový rok a pěkný Silvestr!
Zobrazit komentáře (1)
Peter Shannon 31.12.2025 20:58
Díky. Tobě a všem návštěvníkům tohoto webu taky přeju hezký Silvestr a mnoho zdaru v novém roce. 
|
|
|
|
 24.12.2025 21:30
Jo, Homi... prosímtě, až si tohle přečteš, tak nechtěl bys tady k těm panelům napravo přidat ještě i odkaz na ten záložní Elit'ácký web?
[ vietcongcrockersserver6.webnode.cz]
|
|
|
 24.12.2025 21:00
Ahoj. Hezké Vánoce a jen pro upozornění, na které mi dal podnět Peter Shannon: Už nějakou nezjištěnou dobu není v Knize návštěv ani v sekci Ptejte se webmastera panel s kolonkama pro vyplňování nicku, Titulu (což má sloužít pro čas vkládání příspěvku) a Příspěvek pro vložení zprávy. Webnode udělal nějaký změny a dotklo se to Knihy návštěv, která je ted' brána součástí balíčku Prémium.  Takže nikdo tam ted' momentálně nebude nikdo moct napsat. Ani já.
Zobrazit komentáře (1)
Joe Crocker_cz 24.12.2025 21:15
Jo - já sem blbec nenapsal pro upřesnění, že se to pochopitelně týká mého Elit'áckého webu.
|
|
|
|
 24.12.2025 20:21
Přeji všem hodně štěstí a zdraví do nového roku a příjemné prožití vánočnich svatků
Zobrazit komentáře (1)
Peter Shannon 24.12.2025 20:27
Díky moc. Taky se přidávám s přáním pohodových vánočních svátků a jen toho nejlepšího v novém roce všem návštěvníkům tohoto webu. 
|
|
|
|
 12.10.2025 12:10
Servery jsou momentálně odstavený, je potřeba vyměnit disky, tak že se server osazuje 2x 1TB SSD WD Red SA500, pak musim všechna data zkopírovat na nové disky, to chvíli potrvá, ale během dneška to snad bude
Zobrazit komentáře (2)
Peter Shannon 12.10.2025 13:01
JJ, zaznamenal jsem, že nejdou AT herní servery, AT TS3 a taky AT kniha.
|
|
| 68) |
Joe Crocker_cz |
|
|
 10.9.2025 20:41
Piča, Elit'ácký web posledních několik dnů blbne. Vyskočila mi hláška o chybě a nešlo se připojit na stránku. Jdu na to přes záložní web a najednout to šlo...
Zobrazit komentáře (4)
Jay 17.9.2025 19:34
To bude asi duvod proc si Homi vse hostuje sam, pak nema tyhle problemy 
|
Joe Crocker_cz 17.9.2025 20:48
Já ty důvody chápu. Ono nicméně né každý je ochotný do toho cpát poměrně dost vysoký prašule jako to dělá Homi v podstatě pro zábavu a radost ostatním. Já web mám holt odjakživa zadara a nikdy od roku 2012 nepadal. Až předloni mi ho zablokovali (naštěstí úplně nesmazali, pak ho blokli ještě jednou a od té doby jede. Ted' to sem tam zas blbne, že to hlásí, jako by zas stránka neexistovala, ale pak stačí kliknout o chvíli později a naskočí to.
Takže soráč, tady mi to moc k smíchu nepřišlo. Neurazil sem se, ale neumíš si představit, kolik let sem strávil na vývoji webu a co mi dalo za úsilí dělat pro lidi rozhovory s hráčema a vývojářema. Proto mě *erou technický problémy, který dříve nebyly.
|
Jay 20.9.2025 15:33
Tak ja sem ani nerekl ze to je k smichu 🤣🤦♂️
|
Joe Crocker_cz 21.9.2025 11:54
Tak ono mně to tak dle toho smajlíku přišlo. Ale v tom případě v pohodě.
|
|
| 67) |
Joe Crocker_cz |
|
|
 22.8.2025 22:21
Homi, jaký autorestart? Mně žádná zpráva od tebe nedošla.
Zobrazit komentáře (5)
|
|
|
 10.8.2025 04:04
Zdá se mi to, nebo je master vietcong1.eu zeseklej, pliššákův taky není úplně ready bych řek
Zobrazit komentáře (7)
Peter Shannon 10.8.2025 05:00
A jak se ta "zaseklost" projevuje?
|
Jay 10.8.2025 20:38
Vidí někdo moje servery nebo sem taky úplně slepej, změnil sem MS na Homiho, protože ten vc1.eu kvalitně funguje, registruje server hodinu jen aby ho jednou zobrazil.....
|
Jay 10.8.2025 20:40
Já že sem to konečně rozjel v homelabu a houby, teďka přestane fungovat masterserver 🤣🤣
|
Homi 10.8.2025 21:37
No ... já je vidím, protože na straně klienta používám svůj master server 85.255.6.66, ten funguje i jako zrcadlo pro vietcong1.eu master i pro ten co má plissken na vietcong.tk,
prostě můj se s oběma ms synchronizuje, ale už né opačně, tak že pokud jsi registroval servery sem na ms a nevidíš je, tak je to proto, že používáš jiný ms na straně klienta, momentálně je to na píču no 
|
Jay 10.8.2025 23:49
Jojo, já sem je nastavil na tvůj MS, tak já to pak přehodim zpět,.. Neviděl sem je z důvodu že sem měl ty modified DLLka kde byla na pevno IP od vc1.eu
Ondřejovi už sem psal, taky sem mu psal jestli na to nechce dát na nějakej autorestart, ale ono by to nejspíš rozházelo data na ostatních masterech, jinak by to dávno udělal
|
|
|
|
 4.8.2025 15:57
Ahoj,
Udělal jsem novou mapku, takovou menší, 40VC. Ale zase prasárna
G_Aleppo
[ drive.google.com]
|
| 64) |
Jay |
|
|
 1.8.2025 11:53
Peter Shannon:
Tak mam asi hotovo, zkusil sem co se dalo, udělal sem přepis takže grafika jede na vulkanu, nikoliv na directx, úplně sem smazal ten fps booster (tím že sem přepl render mode na SW z HW..) a vypl sem i ten fpslimiter ve vcstarteru, protože to využívá klasickej Sleep(), mezitím ten wrapper co sem napsal používá yield await, což je o dost rychlejší, takže doporučuju snížit FPS na 500 v tom VCProxyGX.ini, pokud budeš chtít, ve VCStarteru tato možnost nebude fungovat a také sem zakázal možnost přepnout grafiku aby ukládala cache do video memory, protože to spíš dělá problémy, při větším počtů meshes to crashne, proto to u nějakých map padá...
Také sem se zkoušel pohrabat i v tom zvuku, zvětšil sem buffer takže by měl bejt zvuk i kvalitnější, bohužel sem to dělal v rychlosti takže potřebuji aby jste to někdo vyzkoušeli...
[ limewire.com]
logs.dll nahrazovat nemusíš, dal sem ho tam jen protože obsahuje doménu kde jsou napojený IP všech masterů, aby se nikdo nemusel hrabat v hosts
Zobrazit komentáře (2)
|
| 63) |
Joe Crocker_cz |
|
|
 31.7.2025 21:06
Kurva, zas mi nejede web a ani záložní!
Zobrazit komentáře (2)
Jay 31.7.2025 21:49
To se ti asi zdá, mě šlape 
|
Joe Crocker_cz 1.8.2025 19:31
Netušil jsem, že může web na někoho šlapat.  Jo, mně už jede taky.
|
|
| 62) |
Jay |
|
|
 26.7.2025 10:57
Kurva, já sem věděl že to po těch 4 letech nemam restartovat......
Zobrazit komentáře (12)
Jay 26.7.2025 10:58
Asi holt odešlo SSD kde sem měl ty VMka, protože to nemůže najít ani jedno z 7 vmek 
|
Homi 27.7.2025 04:24
Chybová hláška ukazuje na konkrétní soubor:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Virtual Hard Disks\[1] WS-GS_E1BA31FA-D15F-4252-B375-E65CDADBF23D.avhdx
Soubor s příponou .vhdx je samotný virtuální pevný disk.
Soubor s příponou .avhdx, který zde chybí, je takzvaný rozdílový disk (differencing disk). Vytváří se, když pro virtuální počítač vytvoříš kontrolní bod (checkpoint / snapshot). Tento soubor ukládá všechny změny provedené na disku od okamžiku vytvoření tohoto kontrolního bodu.
Virtuální stroj se nyní snaží spustit a "poskládat" si svůj aktuální stav z původního disku (.vhdx) a všech navazujících změn v souborech .avhdx. Protože jeden článek tohoto řetězce chybí, stroj nemůže nastartovat.
Možné příčiny
Neúmyslné smazání: Někdo (nebo nějaký automatický čisticí skript) mohl soubor .avhdx omylem smazat při snaze uvolnit místo na disku.
Přesunutí souboru: Soubor mohl být přesunut do jiné složky a Hyper-V ho teď nemůže najít v původní cestě.
Problém s úložištěm: Chyba na fyzickém disku hostitelského počítače mohla vést k poškození nebo ztrátě souboru.
Antivirový program: Vzácně může antivirový program chybně vyhodnotit soubor jako hrozbu a přesunout ho do karantény nebo smazat.
Co můžeš zkusit udělat?
Postupuj od nejméně destruktivních kroků:
Najít soubor:
Prohledej celý počítač (všechny disky) a hledej soubor s názvem [1] WS-GS_E1BA31FA-D15F-4252-B375-E65CDADBF23D.avhdx.
Pokud ho najdeš v jiné složce nebo v koši, zkus ho přesunout zpět do původního umístění: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Virtual Hard Disks\ a poté zkus virtuální stroj znovu zapnout.
Obnova ze zálohy:
Pokud máš zálohu virtuálních strojů nebo celého hostitelského serveru, nejlepší a nejbezpečnější možností je obnovit chybějící soubor .avhdx ze zálohy.
Správa kontrolních bodů (pokud soubor nenajdš - POZOR: MŮŽE VÉST KE ZTRÁTĚ DAT):
Pokud soubor nelze najít a nemáš zálohu, budeš muset zasáhnout do řetězce kontrolních bodů.
Otevři Hyper-V Manager, klikni pravým tlačítkem na daný virtuální stroj ([1] WS-GS) a podívejte se na jeho kontrolní body (checkpoints).
Pravděpodobně budeš muset odstranit kontrolní bod, ke kterému se chybějící soubor vázal.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: Odstraněním kontrolního bodu přijdeš o všechna data a změny, které byly provedeny od jeho vytvoření (tedy všechna data uložená v chybějícím .avhdx souboru). Virtuální stroj se vrátí do stavu předchozího kontrolního bodu nebo k původnímu .vhdx disku.
Původní virtuální disk (.vhdx) je pravděpodobně v pořádku, ale ztratila se část jeho historie (změn), která byla uložena v checkpointu. Pokud chybějící soubor nenajdeš a nemáš zálohu, bohužel dojde ke ztrátě nejnovějších dat.
|
Peter Shannon 27.7.2025 05:30
Homi, jak to, že Ti to povolilo vložit takhle dlouhý příspěvek? Já musel podobně dlouhý komentář rozdělit na tři, jinak bych to sem nedal.
|
Jay 27.7.2025 11:06
A co já vím co sem s tím dělal těch 5 let zpátky, když sem to poprvé instaloval 
|
Jay 27.7.2025 11:11
No to už je jedno, hodil sem tam W11 a větší prasárnu sem neviděl.. Rovnou mi to kontextový menu mohli dát někam do nastavení vole, proč žejo klikat na "Zobrazit další možnosti" když to uživatel vůbec nepotřebuje...
|
Homi 27.7.2025 13:32
Ale ten hypervisor "Hyper-V" běží ne? Jinak by ses k tomu nepřipojil a tam chybí soubor avhdx, který má být v
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Virtual Hard Disks\
ten soubor neni uložený na disku VM, kterej ti nenabíhá, ale ve Windows Hyper-V
|
Jay 27.7.2025 14:38
No to mi došlo, jenže tam ten soubor disku není když ten disk odešel.....  disk je na D:\ a na C:\ měl udělanej symlink na ten storage virtuálních disků, takže ne, není...
|
Homi 27.7.2025 15:16
A ve správci disků se nedá přepnout do online , bez toho abys použil Inicializovat disk, tím bys ho smazal, mělo by jít ho jen nahodit do online stavu.
|
Jay 27.7.2025 15:34
Naposledy říkám že ten disk je v prdeli, prostě ho nevidí ani PERC, píše něco disk failure 1A...
|
Homi 27.7.2025 15:45
No psal jsi, že ho systém hlasí jako offline, tak že ho nevidí ani řadič, asi není co řešit, dead.
|
|
|
|
 21.7.2025 03:48

Trošku nostalgie  modifikovaný kernel a 32GB RAM na 32bit systému
Zobrazit komentáře (1)
Jay 21.7.2025 09:44
Koukam ze jsi ready na GTA 6 
|
|
| 60) |
Joe Crocker_cz |
|
|
 17.7.2025 18:21
Zobrazit komentáře (2)
|
|
|
 12.7.2025 20:21
Peter Shannon:
Zkusím se na to podívat, ale neslibuji nic, už to vypadá tak, že budu muset předělat celej vcstarter patchingem, což by smysl nemělo, to znamená, že budu muset udělat kompletní RE což bude trvat cca měsíc..
O tom zvuku člověče nevím a nikdy sem se zvukovou strukturou v kódu nepracoval, ale můžu se na to zkusit podívat, tam bude nejspíš nějakej hearable ratio, možná chyba ve výpočtu šíření zvuku
Zobrazit komentáře (7)
Jay 12.7.2025 20:23
Rovnou bych se mohl pokusit odebrat ten limit map ve složce maps, aby hra běžela i s větším počtem.. 
|
Peter Shannon 12.7.2025 21:08
Ten stereobug se ale na WinXP a starších systémech (Win98, Me a 2000) nevyskytoval. Začalo to až s Vistama a následně to pokračovalo až po Win11. Těžko říct, co ten problém způsobuje, možná novější DirectX.
Pokud jde o ten limit map, tak jeho posunutí alespoň na 750 map (1500 souborů) by bylo fajn. Hra se asi bude při spouštění o něco déle načítat, ale dnes (v době SSD disků) to zas tak velký problém nebude.
|
Jay 12.7.2025 21:52
Ohledně toho načítání map.. Tam je právě problém způsoben tím, že je vietcong.exe 32bitová aplikace a ta může načíst do paměti jen 4GB.. A těch 500map se cca rovná velikosti 4GB, takže bych musel udělat process hollowing a spouštět to jako x64, což by asi mohlo nějak jít  i to načítání by se dalo zrychlit, tím přepisem na x64, podobně sem přepsal i vcded do x64 a povedlo se mi i fixnout rychlost stahování map... [ streamable.com]
U toho stereobug vůbec nevím, čím by to mohlo být, upřímně si nemyslím, že by to bylo tím DirectX, ale kdo ví, třeba to tím bude..
|
Jay 13.7.2025 07:20
Hmm tak ten patching bude krapet slozitejsi, protoze vcstarter uklada fps limit do datoveho typu BYTE, tim padem max hodnota je 255 fps.. Pro vic bych musel prepsat spousty kodu v binarce protoze kdyz tam dam 500fps tak to pretece.. tim padem by to bylo 500 - 2 * 255.. Z toho plyne 10 fps.. tim padem by to stacilo hodit z BYTE na short.. A ten fps booster se mi povedlo vykopnout hnedka…  jen ho asi neudelam vypnutelnej primo v konfigu ale udelam na to konfiguracni soubor.. 
|
Peter Shannon 13.7.2025 12:09
To je rozumné. Takhle to měl udělat už Brchi, aby měl hráč možnost volby, jestli si ten "vylepšovač fps" zapne, nebo ne. A pokud jde o ten fps limiter, tak se s tím netrap, pokud by to navýšení limitu bylo nějak problematické. Koneckonců, pro pohodové hraní je bohatě dostatečné i 100 fps, natož pak 200.
|
Jay 13.7.2025 13:09
On to tam pravdepodobne dal napevno proto, aby se predeslo problemu, kdyby pak treba windows 10 a vejs nepodporoval DX8 (coz v ty dobe se ani nevedelo ze W10 bude existovat)
Jeste me napadla jedna vec tak bokem, a to prepsat celej grafickej engine na vulkan, to bys uz dostal extremni vykon coz jsou tisice fps protoze je to nejvic lightweight knihovna pro grafiku.. Mozna by to odstranilo ty zaseky o kterych si mluvil, ze nekde to fps boostne a nekde zhorsi.. Jsou na to i wrappery ale vcstarter blokuje outer injectovani.. takze bych ten vcstarter musel zahodit uplne a aplikovat to na cisty vietcong.exe a jen fixnout ty dalsi bugy co tam brchi fixuje tim presmerovanim procedur..
|
Jay 13.7.2025 13:22
+ sem jeste nejak zahadnym zpusobem opravil ten lepivej bug, jedu na 3000+ fps a pohoda.. snizil sem tick enginu na 120 ticku za vterinu.. puvodne to bylo asi 550-600, singleplayer to nerozbilo, tak snad se neco nevy**re jinde, ten tick v podstate resi uplne celou logiku hry jako jsou transformace, kolize a dalsi..
|
|
| 58) |
Joe Crocker_cz |
|
|
 12.7.2025 17:48
Pro Petera SHannona: Pochopitelně sem to zkoušel 2x ho nainstalovat a nepomohlo to. A s tím Defenderem máš vlastně pravdu (sem na něj akorát zapomněl, což se mi ted' stává častěji...) Semtam mi z pravé strany na liště vyjíždí.
|
| 57) |
Joe Crocker_cz |
|
|
 9.7.2025 20:10
Kurva, zahrál bych si Vietcong, ale nemůžu-
Zobrazit komentáře (22)
Homi 9.7.2025 21:14
To jsi to od tý doby nerozchodil?
|
Joe Crocker_cz 10.7.2025 19:12
Jsem to zkoušel 2x a nejede. Opakuju od těch dob, co mi v servisu kleknul zdroj napájení. To je nevysvětlitelný a ostatní hry jsou spustit bez problémů. 
|
Joe Crocker_cz 10.7.2025 19:14
Napsal sem to trošku blbě: Kleknul mi, oni to spravili v servisu výměnou za nový (do toho zapomněli kreténi zapojit DVD mechaniku, ale ta s tím nic společnýho nemá) a od těch dob Vietcong nejde spustit. Vždycky se objeví ta načítací lišta, je chvíli prázdná a pak do spadne na plochu.
|
Homi 10.7.2025 19:31
Tak že ... hra se spustí, ale spadne to při načítaní mapy ?
Kolik "všech" souborů máš ve složce maps ?
|
Jay 10.7.2025 21:40
Zkus přejmenovat složku "maps" na třeba "_maps" a zkus znovu.. Pokud to jde, máš ve složce >= 500 souborů, 500 souborů = 250 map, musíš nějaké umazat..
|
Homi 11.7.2025 00:17
No ... on ten limit je 1000 souborů, tak že cca 500 map.
|
Joe Crocker_cz 11.7.2025 19:26
Se souborama to nemá nic společnýho, těch sem 100 neměl nikdy. Nefunguje spouštěcí .exe zástupce.
|
Jay 11.7.2025 19:29
Tím pádem tam zkus dát vcstarter, pokud ho ještě nepoužíváš, nejlíp v1.7
|
Joe Crocker_cz 11.7.2025 22:11
Já ho nikdy předtím nepotřeboval ale. Na Winech 10 se mi vždycky rozjel jako na XPčkách. Nevěřím tomu, že po výměně zdroje napájení, že kvůli tomuhle bych si musel nainstalovat startér.  Tohle mi prostě hlava nebere, že do tý doby šel Vietcong naprosto bez problémů a najednou mi dokonce pak zmizel ze složky, jen se fyzicky tvářila, že tam je na disku.
|
Jay 11.7.2025 22:18
Nevidim co Vas vsechny na tom tak zere, vir v tom neni a jeste to zlepsi vykon, zdrojem to nebude, to musel dom**at nejakej update woken, klasicky  a doporucuju v tom starteru fixnout fps na 120, jinak se budes zasekavat ve vzduchu kvuli nestabilite
|
Jay 11.7.2025 22:24
Za zmizeni exe souboru muze antivir (mozna).. defender.. klasicky mi to taky parkrat sezral, protoze ty soubory nejsou digitalne podepsany… to samy u vcded 
|
Joe Crocker_cz 12.7.2025 13:11
Připouštím, že nějaká aktualizace Winů to způsobit mohla, ale nepamatuju si, kdy se to před rokem a půl přesně aktualizovalo. Každopádně je to záhada a není normální, aby se hra najednou nechtěla rozjet, když do tý doby všechno v pořádku bylo. A mám pocit, že Defender nemám, takže ten by to zavinit asi nemohl.
|
Peter Shannon 12.7.2025 15:15
Pro Joea:
Defender máš stoprocentně, je pevnou součástí Windows už od Win7 (tam to byl pouze antispyvare). Od Win10 je to už plnohodnotný antivir. Každopádně ten příčinou problému určitě nebude. Zkusil bych Vietcong přeinstalovat. Nebo jsi to už zkoušel?
|
Peter Shannon 12.7.2025 15:19
Pro Jaye:
Není tak úplně pravda, že VCstarter 1.7 zvyšuje fps ve hře. Před lety jsem dělal testy, ale ne jen takové, jako to udělali Nosek a další, kteří to testovali na první mapě, která jim přišla pod ruku. Já ten "vylepšovač fps" testoval na takových mapách a takových místech map, kde jsem věděl, že bývá s fps problém. A zjistil jsem, že zatímco v málo náročné scéně může "vylepšovač fps" navýšit počet snímků klidně i na trojnásobek, tak v extrémně náročné scéně může naopak dojít až k více jak třicetiprocentnímu propadu fps. Psal jsem o tom tehdy na webu vietcong.info, uváděl jsem tam i přímo mapu, na které test proběhl, byly tam i konkrétní souřadnice kritického místa v mapě a dokonce jsem přiložil i screeny, kde bylo hodnoty fps vidět. Vyzval jsem tehdy hráče, ať ten test zopakují, ale nikdo to neudělal. Nejspíše ze strachu "co kdyby to náhodou byla pravda". Prostě, jak říkají Angličani, "it is better not to know", neboli "lepší je o problému nevědět". Problém, o kterém nevíme, neexistuje.
|
Peter Shannon 12.7.2025 15:22
Pro Jaye (pokračování)
Navíc je tu ještě ten tzv. lepivý bug, který způsobuje, že při fps nad cca 500 se hráč nemůže pohybovat. Jeho postava sice hýbe nohama, ale zůstává přilepená na místě. Je potřeba vyskočit, tím dojde k odlepení a je možné se hýbat. Pokud se ale hráč zastaví a má v tu chvíli stále vysoké hodnoty fps, tak se znovu přilepí. Proto byl do VCstarteru přidán fps limiter, ale právě ta kombinace "vylepšovače fps" a fps limiteru způsobí, že ve finále má hráč s VCstarterem méně fps než bez něho. Uvedu příklad. V nenáročné scéně má hráč bez VCstarteru dejme tomu 300 fps. S VCstarterem mu snímkování stoupne na 900 fps. Tím se ale dostane do oblasti lepivého bugu (začíná okolo 500 fps), takže si musí počet snímků fixnout pomocí fps limiteru. Ten ale umožňuje nastavit maximálně 200 fps. Takže s "vylepšovačem fps" mám pouze 200 fps, přitom bez něj jsem měl 300 fps. Kde je tedy to zlepšení výkonu? Správně, nikde. V extrémně náročné scéně pak "vylepšovač fps" způsobí klidně i více jak třicetiprocentní pokles fps, takže opět žádné zlepšení.
|
Peter Shannon 12.7.2025 15:24
Pro Jaye (pokračování 2)
Pochybuju, že by dnes ještě někdo hrál Vietcong na "kalkulačce". Při výkonu dnešních grafických karet není ten "vylepšovač fps" vůbec potřeba. Naopak, generovaný počet snímků je tak vysoký, že kvůli lepivému bugu musí být fixován přes fps limiter. Hloupé je, že ten "vylepšovač fps" nelze vypnout, neboť ho Brchi přidal do VCstarteru 1.65 a 1.7 natvrdo. Mrzí mě, že jsem se tomu VCstarteru tak dlouho vyhýbal a otestoval ho až v době, když byl Brchi neaktivní. Kontakt jsem na něj bohužel žádný neměl, takže jsem ho nemohl o problému informovat. Kdyby ten "vylepšovač fps" šlo deaktivovat, bylo by to super. A nebylo by od věci zvýšit maximum fps limiteru na hodnotu 400 fps.
|
Jay 12.7.2025 17:01
Hele tak to sorry, přiznám se, že sem nevěděl, ale mě teda FPS vždy navyšoval a to sem hrál stovky map..
Každopádně se na ten vcstarter můžu podívat a tu možnost se pokusit nějak deaktivovat nebo jí udělat deaktivovatelnou, ona tam ta možnost ve VCStarteru je, jen je deaktivovaná, ale myslim si, že by to šlo povolit
V případě že to nepůjde normální cestou tak ten VCStarter patchnu zpátky z d3d9 na d3d8 a přepíšu výchozí knihovnu, protože VCStarter v sobě totiž má d3d9 jako shellcode a převádí datovej stream z d3d8 na d3d9 (což je to zlepšení výkonu).. Toto hlavně není problém Brchiho, ten knihovnu d3d9 nenaprogramoval, jen převedl volání procedur na jiný DLL.. Taky proto je u VCStarteru napsáno, že je experimentální 
|
Jay 12.7.2025 17:28
To sem našel docela rychle  zkusim to patchnout, třeba tím odstraníme ten limit..  a FPS půjdou nastavit klidně na 400
|
Peter Shannon 12.7.2025 18:15
Kdybys dokázal ten VCstarter1.7 upravit, aby se deaktivovalo to "vylepšování fps" a maximum fps limiteru se zvedlo na 400 fps, bylo by to super. A kdybys dokázal opravit i tzv. stereobug, který se u Vietcongu vyskytuje od Windows Vista až po 11, bylo by to extrasuper. Nevím, zda sis toho stereobugu vůbec všimnul, protože o něm mnoho hráčů absolutně netuší. Jde o to, že abys rozpoznal směr, z kterého ten který zvuk přichází, tak musíš být od jeho zdroje dostatečně daleko, přičemž platí, že čím hlasitější zvuk, tím musí být tato vzdálenost větší. Zkus si např. v mapě [AT]Daybreak nebo HanoiHBT na respawnu stoupnout co nejblíže k hrajícímu rádiu (v mapě HanoiHBT začíná hrát rádio s malým zpožděním, tak asi budeš muset chvíli čekat) a pak se střídavě k němu natáčej pravým a levým bokem. Zjistíš, že nedokážeš rozeznat směr, z kterého rádio hraje. Zvuk jde zkrátka do obou uší stejně. Když se ale od rádia vzdálíš na cca 3-4 metry a znovu se začneš k němu natáčet střídavě pravým a levým bokem, tak ten směr zvuku již rozeznáš. U střelby, která je hlasitější než zvuk rádia, už potřebuješ kolem deseti metrů, abys směr zvuku rozeznal. Rekordmanem pak bude asi motor vrtulníku. Zkus si udělat pokus třeba na mapě [AT]Lost_Paradise. Myslím, že budeš potřebovat dobrých padesát metrů, abys směr zvuku rozeznal.
|
=G= 12.7.2025 19:53
Toto nechápu, odinstaluj hru, vyčisti registry. Nainstaluj znova a je to, hra pojede v DX9, spusť ji s parametrem -dx9, pokud jedeš ve win10/11. Potom to může být spřažením jader procesoru, ale to sis potom zajebal wincek nějakým bordelem. VCstarter s tím nemá ani prd.
|
Jay 12.7.2025 20:18
Představuješ si to jako hurvínek válku Gonzo, hra žádnej parametr -dx9 nepřejímá 
|
Peter Shannon 12.7.2025 20:18
Gonzo, ta Tvá reakce je určena komu? Na jaký zde probíraný problém reaguješ?
|
|