Jméno |
Komentář |
30) |
Jay |
|
|
 30.4.2025 19:00
Srát na to, mam to hotový, už u toho sedím od rána
Možná to bude chtít ještě časem vyladit, ale základ mi funguje, asi to dám na github a do svojí verze doimplementuju další věci
Zobrazit komentáře (5)
Homi 30.4.2025 20:52
✅ Zkompilovalo se to.
✅ Něco to dělá.
❌ Nevíme co přesně.
❌ Nevíme jak dlouho.
❌ Nevíme, kdy to spadne.
✅ Ale teď to běží, takže „hotovo“!
 To nebude možná, vsadmin boty že se to bude ladit ještě dlouho, páč hrát si s pamětí není vždycky prdel, na tom si myslím nestrávíš jen jeden den kamarýde
Jestli to přežije víkend bez crashe, tak to bude velká náhoda  může to padnout kdykoli na čem koli, změna mapy, reconnect atd atd.
|
Jay 30.4.2025 21:15
Tentokrat si nehraju primo s pameti ale pouzivam funkce co v sobe ma game.dll a logs.dll, tam se nema co posrat, protoste volas funkce co se nikdy nezmeni  podle jejich jmena, nikoliv adress a offsetu
|
Homi 30.4.2025 21:25
Tak že jsi vyměnil kladivo za normální nástroj  jo tohle už má hlavu a patu, to by mohlo fachčit i roky bez zásahů a nějakých větších potíží, pokud to teda doladíš, dotáhneš do konce.
|
Jay 30.4.2025 21:38
Jo tak zatim to ma ukladani statistik, o hraci, jeho total zabiti, smrti, pak mise, perfektni, uspesne, pokazene a proste klasika co ma vietcong.tk (ovsem tam to bude asi sakra propracovanejsi) a komunikuje to s mysql, coz je super, ze to pak jde tahat i na web
Ale tady spis jako otazka, co tam pridat, oni nejsou spis napady, nez ze by to neslo implementovat
Sem koukal, ze ty si taky neco zkousel s coopem, asi neco na stejne bazi jako .tk?
|
Homi 1.5.2025 00:50
To co je vietcong.tk se mi zda už trošku přehnaný  nepřehledný mě se to absoutně nelíbí, nehledě na to že tyhle statistiky na coopu, no nevim  každej se bude honit za číslama a na team se sere
Jo na #1 jsem jebnul z kozorohu, jen je to překopaný, páč to je vyloženě pro ctf, třeba statistiky co jsou na vietcong1.cz ty to vyloženě tahaj z logů serveru, přímo na těch serverech nic neběží.
|
|
29) |
Jay |
|
|
 29.4.2025 18:09
Homi, mam otázku, jak si v PHP udělal threads, aby mohlo běžet víc funkcí najednou?
Bo mě nefunguje php_parallel.dll ani jinej DLL, odpovídá verze PHP, Thread safe, mam je v ext/ a zkoušel sem je i registrovat přes regsvr32 a stejně chyba, že to nemůže najít ten DLL modul
Zobrazit komentáře (14)
Homi 29.4.2025 18:34
Jako ... kde ?
Nejsem si vědom, že bych to někde použil 
|
Jay 29.4.2025 18:53
Mam takovej pocit, že sem to někde viděl v KozoRoh kódu, ale nejsem si jistej na 100%
|
Homi 29.4.2025 19:02
v tom KozoRoh systému to určitě není 
|
Jay 29.4.2025 23:16
Toje jedno hele, jen sem chtěl spustit víc funkcí naráz a nepřišel sem na to, jak to (normálně) udělat, bez blbostí okolo.
|
Jay 29.4.2025 23:20
Nakonec sem to udělal v C#
Dokonce se mi povedlo injectnout guard a nyní mohu sledovat věci jako afkování v menu (případně kickovat hráče co si nevyberou classu, což je super při coopu), zbraně co hráči drží, atd atp..
|
Homi 30.4.2025 08:23
Tak nakopat do řitě afk hráče, nebo ty co si nezvolili classu, to už umí samotný server ne? Máš tam idle player kick v konfigu, to je myslím právě ta funkce.
No a co drží hráči za zbraně a podobný serepetičky ti guard posílá do pod nos do logu, používáš hrubou silu tam, kde to neni vůbec potřeba, stačí umět číst a správně parsovat ty logy, žádný memory hook vůbec není potřeba, což si myslim je i docela risk a náročnější na údržbu, offsety se můžou měnit.
|
Jay 30.4.2025 09:17
No, on to sice vcguard posílá do logu, ovšem až když někoho hráč zastřelí, nikoliv ihned, já sem hooknul celou proceduru přes detour a vytvořil sem si na to event handler, neběží to v žádném loopu, ale ihned při změně zbraně se spustí handler a navrátí mi ID zbraně
A mam takovej pocit že idlekick jde MIN na 2 minuty a nejsem si jistej že v menu fungue 
|
Homi 30.4.2025 11:21
Jasně, to dává smysl – pokud chceš opravdu realtime reakci při výměně zbraně, tak memory hook a event handler ti to dá rychleji než pasivní log, ale pořád je to 🤔 jak bych to řek ... napíšu kernel driver, abych si ztlumil zvuk na YouTube 😱 a pak stačí jeden windows update, co ti rozhází offsety 🤔 a víš co tě čeká 🥱 budeš to zas ladit jak vemeno 😂
Je to něco za něco: musíš udržovat offsety, mít stabilní prostředí, sebemenší změna a jde to do kytek.
Osobně preferuju řešení, co sice není realtime na milisekundy, ale běží stabilně roky bez zásahu, nemusim to sledovat, čekat kdy to klekne – záleží, co od toho člověk čeká.
|
Homi 30.4.2025 11:56
Nešel jsi náhodou touhle cestou už před tím s tím wrapperem vccoop, nebo jak se to jmenovalo?
Tohle co děláš teď dopadne stejně – né že bych ti to přál, ale tak to prostě je. Tudy cesta nevede.
Bude to nestabilní, bude to padat, a hlavně – někdo to bude muset pořád hlídat, tak že žádná výhra.
|
Jay 30.4.2025 12:04
Tak já sahám na statickou adresu v paměti, projedu to pole hráčů co tam je..
Takhle cca vypadá ta struktura, ono je tam toho možná víc, není to originální kód hry (ale funguje to), vytáhl sem z IDA jen to základní, co sem potřeboval
struct s_SC_Player {
wchar_t plname[20];
wchar_t ip[64];
int id[4];
void* weapon_slot1; // pistol (0x13)
void* weapon_slot2; // zbran (0x14)
void* selected_weapon; // ID předmětu: 0x138
s_SC_Vector3** position;
float camera_direction;
float camera_pitch;
};
Na adrese: 0x0E827CA0
ID pistole: 0x13
ID zbraně: 0x14
ID předmětu v ruce 0x138
A každej novej hráč je o 0x28 dál, tak to jen projedu FOR loopem, 10x, pokud je slot prázdnej, vrátí mi to NULL, takže jednoduše zkontroluju
Navíc není nikdo kdo by upravoval game.dll nebo celkově hru, takže si myslim, že jsem safe 
|
Jay 30.4.2025 12:08
Jakej máš na mysli wrapper? Já toho dělal víc hele, vždy zkoušim něco nového, protože musí bejt cesta, ale většinou to fungovalo na bázi Automation UI (TestStack) a tak, do paměti sem zatím nesahal v žádné verzi vccoop, zkoušel sem, ale nikdy sem nenasadil do produkčního kódu a ani na github 
|
Homi 30.4.2025 14:48
Ono to bude loterie – může to fungovat, může to fungovat napůl, ale nikdy ne 100 % stabilně.
Nějak to bude fungovat, ale pořádně to poběží až ve chvíli, kdy budeš naprosto přesně vědět, co děláš.
A to u VCGuardu asi nikdy nebude, protože bez zdrojáku a dokumentace to nikdy nebude dokonalý.
|
Jay 30.4.2025 15:01
Dobrý no  asi to škrtnu a konkrétně tuhle funkci vynechám úplně
Mě asi bude stačit jen rankování misí, hráčů, nic extra, ale chci něco unikátního, nechci přesnou kopii vietcong.tk ale zase nechci klasickej coop  čekám až se někdo joine protože testovat to v jednom hráči je o ničem 
|
|
28) |
Homi |
|
|
 29.4.2025 15:20
Všechno fachčí jak má
=G= Máš tam i to přetahování pozic map, jestli jsi myslel udělat tohle no
[ Vietcong Admin Panel]
Zobrazit komentáře (3)
=G= 29.4.2025 16:36
Jsi BOREC  ,
díky.
|
Homi 29.4.2025 17:46
Asi udělám i novou Návštěvní knihu 
|
Jay 29.4.2025 18:10
Chybí mi ten tvůj červenej nickname 
|
|
27) |
Homi |
|
|
 28.4.2025 21:29
=G=
Asi ti tam chybí mapa kámo
Zobrazit komentáře (6)
Homi 28.4.2025 21:35

|
Homi 28.4.2025 21:40
Jo a taky  je tam problímek no  sice se uloží mapy ale smaže to config, tak že ... zatim nic neukládat 
|
=G= 28.4.2025 21:54
Ahoj, psal jsem ti to na majl, nemaže to prázdné řádky atd. Poslal jsem ti tam i zalohu srv.ded
|
Homi 29.4.2025 00:34
Spíš mě napadí otázka, potřebuje to tam někdo ?  já se v tom hrabal jednou při nastavovaní serverů, pak už nikdy víc  já to dočasně schovám, pak se na to ještě kouknu.
|
|
26) |
Jay |
|
|
 28.4.2025 12:18
Kua tak co tak koukám, tak vcguard blokuje i odesílání příkazů přes funkce té hry, nejspíš nějaká memory protection, ale tak aspoň sem to zkusil a co tak koukám, tak blokuje i veškeré jiné volání funkcí, příkaz se prostě odešle ale neprovede se, když tam nechám jen vcded bez vcg tak se v pohodě spustí..
[ streamable.com]
Zobrazit komentáře (1)
Homi 29.4.2025 20:07
No tohle ti asi neklapne ,to ti blokuje přímo VCGuard – jakmile tam máš jeho DLL, tak chrání server i proti volání těch vnitřních funkcí hry z jiných vláken nebo injektovaných DLLek.
|
|
25) |
Homi |
|
|
 27.4.2025 20:18
Kurva noha, tak takovej stav jako dneska, to jsem snad ještě nezažil
Ve vteřině zimnice jak prase, nemoh jsem se ani napít, klepal se jak ratlík asi hodinu a pak jsem se poblil jak šakal
Ale ty vole, normálně jsem se předávkoval kofeinem, páč jsem blil jen tmavou vodu a ... představ si mech v lese ale černéj  ty krávo to jsem ještě neviděl, masakr  taková dobrota
Zobrazit komentáře (4)
Peter Shannon 28.4.2025 00:18
No..., ale vtipkování Tě neopustilo, takže to vypadá, že jsi zase v pohodě. 
|
Homi 28.4.2025 06:36
Tak vždycky může bejt ještě hůř 😂
|
=G= 28.4.2025 12:20
To vypadá spíš na IM. Doufám, že k té kávě nemlátíš ještě energeťáky jako ajťák...
Chce to zeleninku, ovoce...
|
Homi 29.4.2025 00:28
Energeťáky nepiju vůbec.
|
|
|
 26.4.2025 19:58

Ahoj Homi,
Vyzkoušel jsem administraci, ale tuším, že to ještě asi nemáš hotové. Jak asi víš, maplist jsem si upravoval přes FTP přímo v srv4.ded. Ve staré administraci to kolikrát smazalo celý *.ded. (Myslím si, že to dělal apostrof v názvu některých map jako 'Hills_Of_The_Fear) Překvapilo mě, že už tam přes FTP nemám přístup, občas jsem se mrknul i na banlist nebo connections.
Ale právě vidím, že to už nebude třeba, po cca 30s mi najel DETAIL a jak vidím, je tam vše. Pak ale nechápu to tlačítko UPRAVIT (tam mám - Přístup zakázán) vedle DETAIL. To bude asi pro superadmina - Tebe 
Ale jinak super, přehledné, vše co je třeba to má.
Zobrazit komentáře (20)
Homi 26.4.2025 21:34
Jo tam se upravuji parametry pripojeni administrace se serverem.
Až v tom detail pak máš config a vcguard
+ logy banlist atd
|
=G= 27.4.2025 04:36
Je to všechno super, ale hodil by se tam i restart serveru. Možná jsem to jen přehlídl.
|
Homi 27.4.2025 05:58

|
=G= 27.4.2025 06:16

|
=G= 27.4.2025 06:32
Já vidím tohle:

|
Homi 27.4.2025 10:15
Oukeey  fixnuto
|
=G= 27.4.2025 11:06

|
Homi 27.4.2025 15:28
Ještě doladit spouštění samotných serverů po startu no, ten watchdog chci taky přenastavit, aby nestartoval servery tak rychle a byl min 5-10min čas na úpravy konfigu po akci stop server.
Zatim se to chova přesně tak, jak to fákt nechceš 
|
Homi 27.4.2025 15:37
Jay to zná viď ?
Plánovač úloh ty vole není schopnej to korektně, regulerně nastarovat ani po 3min od restartu systému, watchdog to zvládá po 10s  windows joke tpč
|
=G= 27.4.2025 16:16
Přece config a ini soubory můžeš měnit za chodu serveru, vše se načítá až po restartu. Dělal jsem to tak 
|
Homi 27.4.2025 16:34
No já myslim, že když je konfig načtený serverem, tak se neuloží
|
Homi 27.4.2025 16:37
Musel bys dát restart až pak uložit konfig, tak to bylo určitě i před tím. proto že server nabíha s parametrem -dedicated srvX.ded
|
Jay 27.4.2025 16:41
Bohuzel znam no  ten server me nema rad
Task scheduler je vtip od te doby co existuje, ja radsi naprogramuju windows service kterej je spolehlivejsi  a spusti se vzdycky
A rekl bych ze vcguard ini a ded to pri zmenach normalne nacte pri pristim startu serveru, jde to ulozit  jen to neni realtime zmena no
|
Jay 27.4.2025 16:51
Btw nezkousel si Homi nekdy rozjet vietcong servery na linuxu? Ono by to mozna bylo lepsi z hodne duvodu  zadny windows blbosti, zadne placeni license a stabilita+vykon 
|
Homi 27.4.2025 16:55
Jo no, mohl jsem to udělat s windows service  to jsem ale netušil že wnidows task je takovej trash, ale to už je fuk, předělávat se mi to teď fakt nechce, administrace volá úlohu jen pro start, stop a restart killne proces spojený se serverem.
O start se postará .bat a 25s sekvence a watchdog to jen pohlídá  všechny servery teď maj CrashDelay=300
|
Homi 27.4.2025 16:58
Jako že s tou myšlenkou  to najebat nějak na debian, to jako jo, ta tady byla  ale asi by to byla trošku jebačka, debian mi na některejch serverech běží roky bez restartu 
|
Jay 27.4.2025 17:06
Ja na debianu zacinal  do dnesni doby to taky pouzivam na vetsine zelezech, protoze proxmox zejo
Zkousel sem to na ubuntu, tam to bezelo, v pripade nogui to bude jeste vyzadovat X, virtualni grafickej server, v pripade vcguardu, protoze crashne kdyz nemuze vytvorit gui
Na debianu to melo problem se zvukovkou kartou, zkousel sem jak vietcong.exe -dedicated dedfile.ded tak vcded.exe dedfile.ded a nic, pulseaudio na to nefungovalo, kdyz tam bylo gnome tak to slapalo, jenze kdo na serveru chce gui, v pripade linuxu.. 
|
Homi 27.4.2025 17:08
Njn, musel by tu serevrovou apku vcded někdo přepsat pro linux  jenom že k tomu není žádná dokumentace, zdrojáky nic.
|
Jay 27.4.2025 17:13
To by slo teoreticky reverse engineernout, co sem tak zjistil tak vetsina procedur se stejne vola z tech DLLek, ten vcded je vpodstate jen gui co generuje ded file a jen to spousti, staci C++ apka kterou importni game.dll a zavolam funkci __cdecl DED_GAM_Init(struct* ded_file);
|
=G= 27.4.2025 18:23
Rekl bych, že o Linuxu toho bude dost vědět Sonic (jeho nick na vietcong.info). V kódu se dost vyzná a řešil linux server na infu. Je to ten týpek, co udělal import plug-in pro Blender. Nejspíš to je Ćech.
|
|
23) |
Joe Crocker_cz |
|
|
 25.4.2025 17:07
Homi, ohledně té nové administrace na tom novém webu, jak tu píšeš... později někfy se ozvu. Bych si to chtěl prohlédnout. Jako ty parametry herního Crocker's dedicate serveru.
Zobrazit komentáře (1)
Homi 25.4.2025 18:46
Přihlášení je stejné jako do té původní, jen už se nezadávají ty udaje 2x, ale pouze ty, kterými jsi se přihlásil už k původnímu ovladacímu panelu.
|
|
22) |
Homi |
|
|
 24.4.2025 15:00
Tak, Administrace hotová na 99,9% 😂 už zbývá už jen doladit pár drobností 🤔 parsování vcguard.ini 😂 a tady nastává malý problém, pokud budeme chtí schovat všechny ty chujoviny za // aby to bylo čistý a přehledný, při ukládání může dojít k nějaký chybě, nebo se všechno co tam nepotřebujeme smaže, čili všechno zakomentovaný // tím pádem to bude vše krásně všechno ve svým chlívečku 😂 kde bude jen jedna část joynmsg dynamická, a popis funkcí se vytvoří zvlášť na stránce Vcguard Readme třeba.
No a pak je tu ještě jedna věc, administrace už umí ovládat nezávisle více dedikovaných strojů.
Zobrazit komentáře (1)
|
21) |
Homi |
|
|
 22.4.2025 14:46
To jsem si ale nasral do bot  s tou novou administraci  celej system spustení, restarty atd překopat  ale dost možna loginy a hesla se přenesou do db z te staré
Ale už finišujem
Zobrazit komentáře (8)
Homi 23.4.2025 15:55
Se taky nudíš koukám 
|
Jay 23.4.2025 18:40
Nudim no  stále sem nepřišel na to kouzlo s tím ISO
Myslíš si, že je dobrej nápad pokaždé rozbalit ISO, hodit tam customized kickstarter co se vygeneruje dynamicky podle specifikací uživatele, zabalit a installnout? 
|
Homi 23.4.2025 21:07
Záleží, co přesně tím chceš dosáhnout a v jakém měřítku to děláš.
Má to výhody a samozřejmě i nevýhody.
|
Homi 23.4.2025 21:11
Rozbalování a balení ISO není úplně instantní, takže pokud to děláš hodně často, bude to žrát čas i výkon.
Každá změna v nové verzi instalačního ISO (jiná struktura) může rozbít tvůj skript.
Udržovat dynamický generátor kickstartu/autoinstall + logiku pro rebuild ISO bude peklo, jestli to nemáš dost dobře navržený.
|
Homi 23.4.2025 21:26
Ale  jestli to máš jó zmáklý,
Každý uživatel nebo stroj může dostat přesně to, co potřebuje – přizpůsobený systém, balíčky, partitioning, nastavení sítě atd.
Jakmile máš pipeline na rozbalení, úpravu a zabalení ISO, můžeš to napojit na web nebo API a dělat custom image na jeden klik.
Když to uděláš fák jako dobře, instalačka pak jede komplet bez zásahu (kickstart/autoinstall).
Asi nějak tak no +- 
|
Jay 23.4.2025 22:05
Jako takhle, bude tam furt jen to samy ISO, coz bude windows server 2019 a ubuntu 20.04 lts, pokud bych v budoucnu pridal 2022 a 2025 tak to samozrejme otestuju
Kazdopadne sem to zkousel, repack ISO souboru si vleze do casu max do minuty, jede to na diskovem poli s rychlejma ssdckama, toto by problem nebyl si myslim, mozna jen rychlejsi opotrebeni disku
Dalsi vec co me napadla a pouzivam nyni jako jedinou overenou je predinstalovanej windows server/linux kde je service kterej se spusti po bootu (zmeni heslo, doinstalue vcredist, povoli rdp/ssh atd..) a pak se smaze (ta sluzba), udelal bych jen klon VMky a zmenil konfig a zvetsil disk v pripade ze uzivatel chce vic nez 20GB, protoze 20GB bude min kapacita pro wokna a 10GB min kapacita pro ten ubuntu
|
Homi 23.4.2025 22:37
To pak jako by jo no  jestli to využiješ, tak to pak smysl má no.
|
|
20) |
Homi |
|
|
 21.4.2025 15:50
Novinky !
Včera jsem začal  komplentně novou online adminstrací herních serverů a bude mega pecka  ta původní no ... stačila ale nebylo to ono, tak že ... kdo tu má svuj VC servřík, bude překvapen, jen se vše ještě ladí, zabezpečuje atd.
Zobrazit komentáře (7)
Homi 21.4.2025 15:53

|
Jay 21.4.2025 16:30
To vypadá jako by to bylo napsaný v ASP.NET  Jinak dobrá práce, já už chtěl něco takovýho dávno ale.... Objednal sem si za $15 dedikáč, výkon perfektní ale co to jako je ten ping 140  a tím pádem se to nevyplácí  ale VDS na čertoviny kde neřešim ping je to skvělý (upload a download to da pod gbps úplně v pohodě)
|
Homi 22.4.2025 01:04
Ale prcačka s tím je, ne že ne  furt se něco sere, furt mu něco vadí  server to spusti ale hned ho killne  ladit ladit ladit  až mi z toho jebne
|
Jay 22.4.2025 10:23
To mi povídej, já si tady hraju s proxmoxem a esxi, nemůžem se rozhodnout co použít na hosting, proxmox má jednoduchý API + mohu udělat svoje, protože je to linux a na tom běží všechno, C, C++, C#, Java
Proxmox je zadarmo, takže bychom byli v profitu, ESXi je víc pro enterprise 
|
Homi 22.4.2025 12:09
ESXi byla vždy klvalita a spoleh, já na to nedám dopustit
ale Proxmox je si myslím nejlepší alternativa.
|
Jay 22.4.2025 13:21
Souhlasim, je škoda že ESXi nemá LXC jako proxmox, jinak bych šel do něho samozřejmě..
A hrozně mě leze na nervy jak to teďka vlastní ten broadcom, já než našel kde stáhnout ISO tak uplynul světelnej rok 
|
Homi 22.4.2025 14:33
Jo ten broadcom, to je za trest no 
|
|
19) |
Homi |
|
|
 19.4.2025 19:55
Přijde na to, tam provádíš  není problém dostat 10 let jak fík a to bez legrace.
Zobrazit komentáře (6)
|
|
 19.4.2025 18:21
Fun fact dne, vedeli jste, ze hicorka jde cardnout? Asi jim nic nerika bezpecnost  free vps je wild
Zobrazit komentáře (4)
|
17) |
Homi |
|
|
 19.4.2025 10:10
Tak ... po XXX hodinách práce, přepisování, zkoušení metodou pokus-omyl a louskání kódu si pořád říkám — kdo kurva vymýšlel ten systém na vietcong1.cz 😄 Databáze, tabulky, struktury… všechno jsem cucal z palce a zbytků starých skriptů 🧩, protože jsem tenkrát dostal jen web a k tomu databázi bez jakékoliv dokumentace, chyběla záloha extení databáze.
Ale! Mělo by to fungovat — statistiky se podařilo obnovit! 🔧📊
|
16) |
Jay |
|
|
 16.4.2025 13:02
Jinak, mohl by si mi prosimtě povolit IP na tvých VC serverech?
Zobrazit komentáře (11)
Homi 16.4.2025 14:50
Měl bys je už normálně vidět
|
Jay 16.4.2025 15:53
Diky, kouknu pak doma jestli to jde, ten VC
Btw, hicoria a jeji vtipnej moment
Podle ceho sakra usoudili, ze nejsou udaje spravny  bludi poznali ze pouzivam fake obcanku az po 4 letech co u nich jsem a odpovedeli mi na asi 100 ticketu uz 
|
Homi 16.4.2025 18:02
Asi chyba v Matrixu no 
|
Jay 17.4.2025 09:15
Klasika 
|
Jay 18.4.2025 13:34
Hele tak servery mi furt nejdou, ani na přímo, nejspíš si omylem odblokoval IP se kterou sem psal sem z úplně jiného místa  Moje začíná 188.75.150.** (ten zbytek podle toho snad najdeš  )
|
Homi 18.4.2025 16:06
Jo vidim, ale ta ip se dostala na blacklist automaticky 5.3.2025  po nějaký akci scan port nebo něco takového
|
Jay 18.4.2025 16:55
Je to možné, zkoušel sem scanovat veškeré IP adresy v netstat přes nmap (v tu chvíli sem ignoroval a bylo mi jedno co scanuju..), hledal sem kde mi běží jedna věc (samozřejmě na jiném subnetu žejo), takže je hodně možné, že ten scan projel všech 65k portů i u tebe
Konkrétně nmap -A 0.0.0.0/0 -sU -sT -p- a jestli sem zrovna hrál tak probably byla tvoje IP v netstat (logicky) 
|
Jay 18.4.2025 16:57
Btw, na to používáš iptables a recent plugin? Já sem taky kdysi hledal něco co dropne připojení při pokusu o scanování či při spamu atd..
|
Homi 18.4.2025 17:03
To je featura HW Routeru/Firewallu
Tam stačí vložit AS196735 a zablokuje to celou sit JON.CZ s.r.o.
|
Homi 18.4.2025 17:18
Takových moc není a pak je tu ještě whitelist 
|
|
15) |
Jay |
|
|
 15.4.2025 20:06
Zobrazit komentáře (4)
Homi 15.4.2025 22:22
Hicorka je trash, na to jak jsou tu dlouho, už ani vpsko na web bych od nich nectěl 
|
Homi 16.4.2025 00:55
Ono to nebude už asi nikde růžový  si moc nevybereš, když chceš něco pořádnýho, tak optiku a homelab no 
|
Jay 16.4.2025 10:40
Souhlasim, jen se tedka snazim sehnat nejaky usporny zelezo protoze uz mi tu jedou 2 servery, coz je truenas a homelab kde jeste nekomu pronajimam + tam bezi AD, tedka jeste potrebuju neco pro sebe, na herni servery a tak, planujeme ten vietcong rozjet a SAMP + nejaky webovky, takze, nemas nejake doporuceni na uspornej HW kterej by tohleto utahl ale nebylo to neco extra?
Budget by byl klasicky asi 60K, protoze nepotrebuju neco co utahne jadernej reaktor pod dohledem 
|
|
14) |
Homi |
|
|
 11.4.2025 22:32
Jelikož jsem se včera, dnes a zítra trošku nudil  tak hádej co?
Opraveno , server list je zpět, tak jak byl dříve.
[ www.vietcong1.cz]
Zobrazit komentáře (31)
Peter Shannon 11.4.2025 23:26
Šikulka. 
|
Homi 14.4.2025 00:30
Než jsem se prohrabal tou hromadou kódů  byla to prdel, servery od kud to tahalo data, už jsou dávno mrtvé, chyběli databáze, neměl jsem strukturu tabulek, nic  vše dělat pokus omyl, taky jsem musel rozběhnout géjmspáj  master server, tak momentálně jsou už tři, bez toho ten server list nemakal
Ale je tam ješte dost chyb na tom webíku, něco se mi už podařilo zprovoznit, registrace už fungují, to hlavní už maká.
|
Jay 14.4.2025 11:53
Taky sem chtěl provozovat svůj MS ale nikdy sem tomu nepřišel na kloub
Co mi tak dochází, tak ono by logicky stačilo koupit/odkoupit doménu gamespy.com a dát tomu cname na master.gamespy.com, jenže ta doména bude stát tolik, že do toho nikdo nepůjde 
|
Jay 14.4.2025 13:54
Tak sem se taky tak trošku nudil, tak sem zkoušel repatchovat soubory hry aby stahovali serverlist přímo z IP od vietcong1.eu a povedlo se!
[ limewire.com]
Pokud to někdo prosím může zkusit, byl bych rád, není to vir, klidně to spusťte ve virtuálce 
|
Homi 14.4.2025 16:06
No, já mám opravenou jen logs.dll kde je můj master server a nepotřebuju k tomo vcstarter, funguje to jako original hra bez hosts.
|
Jay 14.4.2025 16:17
Jo já to právě opravil aby to fungovalo i s vcstarterem (protože ho bude většina lidí používat), protože si vcstarter vypočítává checksum logs.dll souboru při spouštění, tak sem musel zakomentovat kód této kontroly 
|
Homi 14.4.2025 16:22
Ono mi to bude fungovat i s vcstarterem, je to original soubor jen opravený prostě už nehledá master.gamespy.com ale master.vietcong1.cz a je čistý
[ www.virustotal.com]
[ drive.google.com]
No a s tímhle se ti hra spustí normálně.
Můžeš smazat ip z host a když to dáš i na stranu serveru, funguje to stejně
|
Jay 14.4.2025 16:28
Potřebuju povolení na stažení souboru prosimtě
Jinak zajímavé, protože já jakoukoliv změnu provedu v logs.dll nebo game.dll tak musim rozebrat celej vcstarter.dll, reverznout ho a přidat tam staticky checksum od těch DLLek jinak mě to sežere 
|
Homi 14.4.2025 16:31
Už by to mělo jít stáhnout,
teda ja to s vcstarterem nezkoušel, nepotřebuju ho 
|
Jay 14.4.2025 16:34
Jo tak koukám že jsme to oba asi změnili stejnou cestou, ten string
Ale ne tak já to udělal kdyby to někdo chtěl použít i s vcstarterem žejo, používá ho většina lidí, ty jsi snad poslední koho znám komu to jede na dnešních OS 
|
Jay 14.4.2025 16:36
Ještě bych rád reverznul vcguard abych částečně zjistil jak tam funguje pár věcí, už mě štvalo používat sendkeys u programu na statistiky, tak si volám funkce přímo z DLL, lituju že sem to neznal kdysi 
|
Homi 14.4.2025 16:46
Tady je opravená se zachovaným checksum, kdyby měl vcstarter problém
[ drive.google.com]
|
Jay 14.4.2025 16:52
Hele víš jak sem se jak dement furt ptal na kozoroh systém, už sem dostatečně vyspělej abych ho rozjel (snad), za kolik prodáš?  (seriózní otázka)
|
Homi 14.4.2025 16:58
[ drive.google.com]
Tohle by už mohlo fungovat s tím uplakaným starterem 
|
Jay 14.4.2025 17:03
Furt nejde  není možné upravit data v souboru a ponechat originální checksum, je to nemožné, to kontroluje vcstarter, nikoliv logs.dll 
|
Homi 14.4.2025 17:21
Jde to ojebat, ale ...  fakt se nevyznám v kryptografických algoritmech  pak jedině najít něco, co ten checksum spoofne.
|
Jay 14.4.2025 17:32
To je stejně zbytečný když to můžeš patchnout v IDA a odstranit tu kontrolu úplně, což sem udělal žejo.. 
|
Jay 14.4.2025 17:34
Brchi to tam dal kvůli bezpečnosti nejspíš, aby si někdo nehooknul virus, nebo jen čistě pro kontrolu aby si byl jistej že DLL obsahuje ty funkce který on volá
Ale samozřejmě používá GetModuleHandleA, což nespustí DllMain, ale jen načte do paměti a vrátí handle, takže ta první teorie je blbost 
|
Homi 14.4.2025 17:43
A co tohle?
[ drive.google.com]
No a já musim do práce už ale 
|
Homi 14.4.2025 17:45
Nejspíš kontoluje ne jen logs.dll a vietcong.exe ale i zda logs.dll obsahuje doslova master.gamespy.com na známých místech.
|
Homi 14.4.2025 19:33
Teoreticky by ta poslední upravená dll mohla s starterem fungovat  ale doma budu až ráno a taky se teď můj zrak musí upnout na výměnu disků na serveru, jeden už je ko 🤣 tam bylo tsko, povedlo se data kopírovat na jiný a ten budu muset taky nahradit, maj nalítáno 10let v kuse, se divim že ještě žijou  ssdčka jsou kupodivu v cajku 
|
Jay 15.4.2025 13:09
Hele, nejde ani to poslední DLL
Btw s těma diskama je to takový zajímavý, klasický SAS SSD mi vždy odešlo během 3 let, ale klasický HDD je prostě nesmrtelný  ale tak ono záleží co člověk provozuje, ve většině želez mam furt HDD 
|
Homi 15.4.2025 16:07
To chceš no
Health Status OK N/A N/A N/A
Write Error Count 63 0 N/A 63
Read Error Count 60 51 N/A 60
Power-on Hours 8 0 8 87565
Power Cycle Count 120 0 N/A 376
Reallocated Sector Count 71 140 N/A 71
Drive Temperature 29 0 N/A 29
Sector Reallocation Event Count 47 0 N/A 47
Pending Sector Reallocation Count 20 0 N/A 20
Uncorrectable Sector Count 25 0 N/A 25
|
Homi 15.4.2025 16:08
Hicorka to je parodie na hosting 
|
Jay 15.4.2025 16:48
Power-on hours 87565 to uz je slusny no
Me treba vcenter furt neco hlasi ze fault on drive 0,1,2,3,4 ale nevim co to znamena, nikde nemam detailnej rozepsane co se tim mysli, ale jsou to pozice na 640G 15K coz jsou disky ktere sedi specifikacema, tak nechapu  konkretne tyhle jsou sas ssd, u hdd mi to takovouhle hovadinu nepise  kdo vi, mozna spatnej perc config
|
Jay 15.4.2025 16:49
Nebo snad nevadi ze to je 15K u SSD, snad tam NEMUSI bejt vylozene HDD
|
Homi 15.4.2025 19:23
To je jednoduchý
ESXi signalizuje vážný problém s více pevnými disky  typ disku by asi, čistě teoretiky vadit neměl, mám v serverech i různý kombinace disků a šlape to.
|
Jay 15.4.2025 19:42
No, já to taky právě kombinuju a někdo mi tehdy řekl, že to je blbost, že to zdržuje řadič nebo co to mlel
SSD většinou pro ESXi a zbytek HDD, v druhém železe mam 2x 1tb NVMe (asi nejrchlejší mi přijde, ale ono záleží no)
|
|
13) |
Jay |
|
|
 6.4.2025 18:42
Tak už to vzdávám, nejde to ani při omezení na 2 jadra, ani 4  takže si to asi budu hostovat doma, jen musim dokoupit paměťové moduly
Zobrazit komentáře (11)
Homi 10.4.2025 15:43
Tak se muselo dodrbat něco ve windows, já to zkoušel na nově vytvořeným virtuálu, na esxi a win 11, šlapalo to s guardem a s 16 jádrama bez problémů.
|
Jay 10.4.2025 15:56
Tak fajn, jaký OS bys na to podle tebe dal abych minimalizoval problémy?  (teda momentálně mi to jede na random vps, ale časem to chci určitě hostovat sám)
|
Jay 10.4.2025 16:07
Protože to, co sem tam instaloval, ten win srv 2016 byla fresh instalace, už od začátku to nešlo 
|
Homi 11.4.2025 06:27
Příjde na to, k čemu to má sloužit, jestli jen na vc servery na to stači i win 7 i když už je bez podpory, kdo ti bude hackovat home server fakt nevim  nebo novější win 11 ale tady je zas problém požadavek TPM 2.0, to se ale pořád dá obejít upravenou instalačkou, nebo něco víc k čemu bys využil winserver tak serverový no, to se nedá jednoznačně říct co je lepší, záleží na potřebách klienta žeo 
|
Homi 11.4.2025 12:41
Jinak, ten error portu nebo udp, nebylo náhodou ve vcguard.ini zapsaná nějaká ajpina v queryip?
Tam je ten problém, to by měla být funkce, která vynutí server posílat data na tu ip, kde by měl běžet master server, to nejspíš nefunguje.
|
Jay 11.4.2025 17:54
Diky hele, zkusim ten W7, protoze ten supermicro ma TPM pouze 1.2  a nebo upravit tu instalacku no, ale mam rozdeleny VMka, kazdy ma svoji roli takze na tom W7 samozrejme pojede jen ten VC, btw queryip sem mel vzdy zakomentovanej, zkousel sem i guardy co to jeste nemeli ani implementovany a vsechny se chovaj stejne 
|
Jay 11.4.2025 17:57
Pak me jeste napadlo jestli to neni tim ze to VMko ma sitovej adapter vmx3net, az budu doma coz nevim kdy bude tak to zkusim nastavit na virtio nebo E1000
|
Homi 11.4.2025 18:55
vmxnet3 by neměl vadit, je výkonnější a optimalizovaný pro virtualizaci nižší nároky na CPU. ale vyžaduje nainstalovaný VMware Tools, což předpokládám máš, jinak by síť pravděpodobně nefungovala, E1000 je emulace reálný Intel karty, náročnější na CPU kvůli emulaci, použil bych jen v nouzi
VirtIO je jen pro KVM/QEMU, takže pro ESXi nemá smysl a musel bys pro windows instalovat driver.
|
Jay 13.4.2025 00:53
Jojo někdo mi tehdy říkal, že vmxnet3 je nejlepší, tak to od té doby používám (a ano, používám vmware tools, mam na to kickstarter iso woken co to sami nainstalují pár důležitých věcí jako ve VS runtime a tak..)
Hele nebudeš tomu asi věřit, ale problém se vyřešil a celé to bylo tím, že sem měl nastavené na všech síťovkách (ve woknech) aby používali IPv6, nyní ten server v pořádku naběhne, ovšem si ještě musím udělat powershell script který to při každém bootu vypne, protože si to síťovka opět sama zapne
Zkoušel sem si s tím hrát v homelabu, hrál sem si s vSwitchema až mi to docvaklo, že bych měl zkontrolovat zda náhodou není zaplé IPv6 ve woknech, a jo, bylo to tím  samozřejmě opět je náhoda to, že na W11 mi to jde i s IPv6, takže sem tu chybu vlastně neodhalil, ale prostě to šlape (zatím) 
|
Homi 13.4.2025 10:17
Já bych řek že IPv6 tomu až tak nevadí, já když zapnu VPNku na serveru připojim se k ní a pustim hru, guard mi ukazuje IPv6.
Si tady s tim hraju až jsem si tam vypl sítovku
A protokol IPv6 se dá vypnout na síťovce, nastavíš pevnou IPv4, ve vlastnostech sitovky vypneš IPv6
|
|
12) |
Jay |
|
|
 3.4.2025 20:33
Tak změna, nyní vcguard naběhne, zapl sem node interleaving, ale jakmile fetchnu serverlist nebo se joinu tak ihned padne, zmizní jméno mapy a nejde nic
Zobrazit komentáře (14)
Homi 5.4.2025 12:12
VPNka tomu určitě nevadí, vic procesorů taky ne, tam bude spíš rozhašená konfigurace OS, jak a od kud se ty servery spouštějí, firewall.
|
Jay 5.4.2025 16:49
Hele, servery spouštím z C:\HS\vcsrv#1, vcsrv#2 atd, zkouším jen přes vcded s vypnutou hradBou, bez hesla, firewall sem zkoušel i vypínat, jinak má 5425-15425 na UDP v inbound sekci, outbound sem nikdy nenastavoval a je vypnuté i DEP 
|
Homi 5.4.2025 17:05
Nějaký parametry k načtení konfigu .ded ?
|
Jay 5.4.2025 17:12
Jen tohleto, nic víc, vcguard sem jen stáhl z netu a rovnou sem ho zkoušel, jestli chceš mohu dát VNC access ale nevím kam poslat údaje
|
Jay 5.4.2025 17:20
Ale stejně to vidím tak, že to bude nějaká blbost woken, protože ten dpnhpast se v podstatě injectuje do vcguardu a není podepsanej digitálně žejo.. Zajímavé bylo, že když sem si to migroval z esxi na svůj homelab tak to najelo a to sem žádné nastavení OS neměnil..
|
Homi 5.4.2025 18:53
No, je to píčovina
tu chybu portu způsobuje firewall, když smažeš všechny pravidla pro vcded.exe, po spuštění tě vyzve znova, pak už by to němělo dělat neplechu, a to že server zdechne po spuštění, to dělá neplechu vcguard, pokud mám název serveru
Server name = ALPHA-TEAM.CZ #1
tak v guardu
title = srv#1 ALPHA-TEAM.CZ #1
prostě to musí obsahovat název serveru.
|
Jay 5.4.2025 19:07
Nazev serveru nema s title ve vcguardu nic spolecneho, nastavuje to jen jmeno gui okna, ale zkusil sem to a nic, i kdyz je vyplej firewall, stejna chyba 
|
Homi 5.4.2025 19:12
To vím, že to jen jméno okna  chvilku se to chytlo, tak jsem myslel, že by to mohlo bejt tim, ale není.
Server se mi na w11 nespustí
|
Jay 5.4.2025 19:14
Tak dialog firewallu vyskocil a dal sem povolit a guard najel, jakmile joinu server tak zmizi jmeno mapy, zkousel sem i jine soubory, to samy, bez vcguardu to slape v pohode  Ja te k tomu klidne pustim to neni problem
|
Homi 5.4.2025 19:19
To se ani nemusíš joinout, zdechne za chvilku samo.
Ano, samotný server bez guardu běží, já bych řek že si to nebude rozumět s OS, na čem ti to jelo před tím?
|
Jay 5.4.2025 19:19
Premyslim ze ho hodim na debian nebo ubuntu, otazka jak moc stabilni to tam je, protoze vim, ze tam mi to najede, ale nechci aby to v pulce spadlo, budu se holt spolehat na winehq 
|
Jay 5.4.2025 19:21
Hele predtim to jelo na tom samem OS, nejlip samozrejme na windowsu 7, ale normalne sem mel win server 2016,2019,2022 a na vsech to jelo, na stejnym zeleze, na esxi
|
Homi 5.4.2025 22:52
Tak jo, vadí mu vícejádrový procesory
vcguard.ini/ threadcount = 12, to je max
s 19 jádry se to ještě spustí, 19+ už chcípne, na 32 jader by musela být hodnota cca 17, ale max povolená je 12, tak že ...  stable max 16 jader bych to tak viděl.
|
Jay 5.4.2025 23:20
Taky sem to nějak tak tušil, že ten config je tam takovej zajímavej  ty jadra mě napadli jako první, mam tam dva xeony l5640, tak jdu restartnout vm s míň jadry a zkusit to spustit 
|
|
11) |
Jay |
|
|
 1.4.2025 13:29
Zdravím, toto je otázka spíše na Homiho,
potřeboval bych prosimtě poradit, když založím VC server přes vcded a chci ho spustit, tak se nespustí a hodí to chybu že je port už použitej nebo UPnP problém (přitom port není bindnutej a i když vypnu upnp nebo zapnu, tak to hodí stejnou chybu) a heslo na serveru nemam, bez vcguardu to naběhne normálně, nevíš, kde by mohl být problém?
Zobrazit komentáře (3)
Homi 2.4.2025 06:28
Těžko říct, pravděpodobně kompatibilita vcguardu s OS, proces spadne a pokusí se znova spustit, co říká po spuštění s guardem
netstat -ano | findstr :číslo portu
|
Jay 2.4.2025 16:49
Vyhodí to tohleto a asi 5 vteřin poté už to nevypíše nic, eventvwr nic nevyhodí, debug přes IDA mi taky moc neřekl, OS je win srv 2016, je možné že to je velkým počtem jader, když sem to omezil na 2 jadra tak to fungovalo normálně a po nějaké době i to přestalo opět fungovat  a zase to házelo chybu že je port already bound nebo uPnP problém..
|
Jay 2.4.2025 16:52
Také sem ještě zapoměl říct, že používám zerotier pro správu a VPN s veřejnou IP, což by neměl ale bejt problém, na PC mi to najede normálně..
|
|