Kniha návštěv
Zpět na Vzkazy
Napište komentář k tomuto záznamu v návštěvní knize.
Odeslat Vzkaz:
1284) Jay 
IP zaznamenána Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/138.0.0.0 Safari/537.36 Edg/138.0.0.0
1.8.2025 11:53

Peter Shannon:
Tak mam asi hotovo, zkusil sem co se dalo, udělal sem přepis takže grafika jede na vulkanu, nikoliv na directx, úplně sem smazal ten fps booster (tím že sem přepl render mode na SW z HW..) a vypl sem i ten fpslimiter ve vcstarteru, protože to využívá klasickej Sleep(), mezitím ten wrapper co sem napsal používá yield await, což je o dost rychlejší, takže doporučuju snížit FPS na 500 v tom VCProxyGX.ini, pokud budeš chtít, ve VCStarteru tato možnost nebude fungovat a také sem zakázal možnost přepnout grafiku aby ukládala cache do video memory, protože to spíš dělá problémy, při větším počtů meshes to crashne, proto to u nějakých map padá... lol

Také sem se zkoušel pohrabat i v tom zvuku, zvětšil sem buffer takže by měl bejt zvuk i kvalitnější, bohužel sem to dělal v rychlosti takže potřebuji aby jste to někdo vyzkoušeli... roll eyes (sarcastic)

[limewire.com]

logs.dll nahrazovat nemusíš, dal sem ho tam jen protože obsahuje doménu kde jsou napojený IP všech masterů, aby se nikdo nemusel hrabat v hosts

Jay 1.8.2025 11:54
Jo, možná se ti vzbudí antivir, protože ten přepis funkcí z D3D8 na Vulkan je přes detours a obsahuje kompletní proxy mezi funkcema z dll knihoven roll eyes (sarcastic)

Jay 1.8.2025 11:57
Ještě jedna věc na kterou sem zapoměl zapnout zpět... v tom VCProxyGX.ini nastav

D3d8to9 = 1 lol lol
Komentář:

Spammer?
Jméno Jméno:
Heslo (pro chráněný nick) Heslo (pro chráněný nick):
E-mail E-mail: (nebude zobrazen)
HTML kód je povolen
Smajlíci jsou Zapnutí
AG Kód Zapnutý