Peter Shannon:
Tak mam asi hotovo, zkusil sem co se dalo, udělal sem přepis takže grafika jede na vulkanu, nikoliv na directx, úplně sem smazal ten fps booster (tím že sem přepl render mode na SW z HW..) a vypl sem i ten fpslimiter ve vcstarteru, protože to využívá klasickej Sleep(), mezitím ten wrapper co sem napsal používá yield await, což je o dost rychlejší, takže doporučuju snížit FPS na 500 v tom VCProxyGX.ini, pokud budeš chtít, ve VCStarteru tato možnost nebude fungovat a také sem zakázal možnost přepnout grafiku aby ukládala cache do video memory, protože to spíš dělá problémy, při větším počtů meshes to crashne, proto to u nějakých map padá...
Také sem se zkoušel pohrabat i v tom zvuku, zvětšil sem buffer takže by měl bejt zvuk i kvalitnější, bohužel sem to dělal v rychlosti takže potřebuji aby jste to někdo vyzkoušeli...
[
limewire.com]
logs.dll nahrazovat nemusíš, dal sem ho tam jen protože obsahuje doménu kde jsou napojený IP všech masterů, aby se nikdo nemusel hrabat v hosts