Kniha návštěv
Zpět na Vzkazy
Napište komentář k tomuto záznamu v návštěvní knize.
Odeslat Vzkaz:
1278) Jay  Muž
IP zaznamenána Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/126.0.0.0 Safari/537.36 Zobrazit webovou stránku 
12.7.2025 20:21

Peter Shannon:
Zkusím se na to podívat, ale neslibuji nic, už to vypadá tak, že budu muset předělat celej vcstarter patchingem, což by smysl nemělo, to znamená, že budu muset udělat kompletní RE což bude trvat cca měsíc..

O tom zvuku člověče nevím a nikdy sem se zvukovou strukturou v kódu nepracoval, ale můžu se na to zkusit podívat, tam bude nejspíš nějakej hearable ratio, možná chyba ve výpočtu šíření zvuku roll eyes (sarcastic)

Jay 12.7.2025 20:23
Rovnou bych se mohl pokusit odebrat ten limit map ve složce maps, aby hra běžela i s větším počtem.. cool

Peter Shannon 12.7.2025 21:08
Ten stereobug se ale na WinXP a starších systémech (Win98, Me a 2000) nevyskytoval. Začalo to až s Vistama a následně to pokračovalo až po Win11. Těžko říct, co ten problém způsobuje, možná novější DirectX.
Pokud jde o ten limit map, tak jeho posunutí alespoň na 750 map (1500 souborů) by bylo fajn. Hra se asi bude při spouštění o něco déle načítat, ale dnes (v době SSD disků) to zas tak velký problém nebude.

Jay 12.7.2025 21:52
Ohledně toho načítání map.. Tam je právě problém způsoben tím, že je vietcong.exe 32bitová aplikace a ta může načíst do paměti jen 4GB.. A těch 500map se cca rovná velikosti 4GB, takže bych musel udělat process hollowing a spouštět to jako x64, což by asi mohlo nějak jít big grin i to načítání by se dalo zrychlit, tím přepisem na x64, podobně sem přepsal i vcded do x64 a povedlo se mi i fixnout rychlost stahování map... [streamable.com]

U toho stereobug vůbec nevím, čím by to mohlo být, upřímně si nemyslím, že by to bylo tím DirectX, ale kdo ví, třeba to tím bude..

Jay 13.7.2025 07:20
Hmm tak ten patching bude krapet slozitejsi, protoze vcstarter uklada fps limit do datoveho typu BYTE, tim padem max hodnota je 255 fps.. Pro vic bych musel prepsat spousty kodu v binarce protoze kdyz tam dam 500fps tak to pretece.. tim padem by to bylo 500 - 2 * 255.. Z toho plyne 10 fps.. tim padem by to stacilo hodit z BYTE na short.. A ten fps booster se mi povedlo vykopnout hnedka… komp jen ho asi neudelam vypnutelnej primo v konfigu ale udelam na to konfiguracni soubor.. wink

Peter Shannon 13.7.2025 12:09
To je rozumné. Takhle to měl udělat už Brchi, aby měl hráč možnost volby, jestli si ten "vylepšovač fps" zapne, nebo ne. A pokud jde o ten fps limiter, tak se s tím netrap, pokud by to navýšení limitu bylo nějak problematické. Koneckonců, pro pohodové hraní je bohatě dostatečné i 100 fps, natož pak 200.

Jay 13.7.2025 13:09
On to tam pravdepodobne dal napevno proto, aby se predeslo problemu, kdyby pak treba windows 10 a vejs nepodporoval DX8 (coz v ty dobe se ani nevedelo ze W10 bude existovat)

Jeste me napadla jedna vec tak bokem, a to prepsat celej grafickej engine na vulkan, to bys uz dostal extremni vykon coz jsou tisice fps protoze je to nejvic lightweight knihovna pro grafiku.. Mozna by to odstranilo ty zaseky o kterych si mluvil, ze nekde to fps boostne a nekde zhorsi.. Jsou na to i wrappery ale vcstarter blokuje outer injectovani.. takze bych ten vcstarter musel zahodit uplne a aplikovat to na cisty vietcong.exe a jen fixnout ty dalsi bugy co tam brchi fixuje tim presmerovanim procedur..

Jay 13.7.2025 13:22
+ sem jeste nejak zahadnym zpusobem opravil ten lepivej bug, jedu na 3000+ fps a pohoda.. snizil sem tick enginu na 120 ticku za vterinu.. puvodne to bylo asi 550-600, singleplayer to nerozbilo, tak snad se neco nevy**re jinde, ten tick v podstate resi uplne celou logiku hry jako jsou transformace, kolize a dalsi..
Komentář:

Spammer?
Jméno Jméno:
Heslo (pro chráněný nick) Heslo (pro chráněný nick):
E-mail E-mail: (nebude zobrazen)
HTML kód je povolen
Smajlíci jsou Zapnutí
AG Kód Zapnutý